Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ (2)
ΖΩΑ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ 

Την πρώτη μέρα είδαμε το γραμματικό φαινόμενο πού και πώς. Τη δεύτερη προχωρήσαμε στο κείμενο κι αφού είδαμε το πού και το πώς και το εντοπίσαμε μιλήσαμε για την Αφρική και τα ζώα της και κάναμε παρατηρήσεις για το γράμμα και πώς το γράφουμε.
Κατά την ανάγνωση του κειμένου είδαμε τα βασικά στοιχεία του γράμματος κι εκεί που δώσαμε σημασία είναι στην επανάληψη του γραμματικού φαινομένου που είχαμε μάθει την προηγούμενη μέρα και στα ζώα της Αφρικής. Είδαμε στο χάρτη την Κένυα από όπου έστειλε το γράμμα του ο θείος Παύλος
για να καταλάβουμε πόσο μακριά είναι από την Ελλάδα. Αφού διαβάσαμε πολλές φορές το μάθημα κι εντοπίσαμε όλα τα που και τα πως μιλήσαμε για τα ζώα της Αφρικής και τα πάρκα άγριων ζώων. Είδαμε ένα βίντεο για τα πάρκα στην Κενυα
και διαπιστώσαμε ότι εκεί τα ζώα ζουν στο φυσικό τους περιβάλλον κι όχι σε κλουβιά όπως παραπέμπει η έννοια πάρκο. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τη σελίδα του Αττικού ζωολογικού πάρκου της Αθήνας για να μάθουμε περισσότερα για τα ζώα αυτά.
Τελειώνοντας το μάθημά μας αναφερθήκαμε στα ζώα που ζουν σε κλουβιά όπως εκείνα του τσίρκου και με ανακούφιση είδαμε ότι έχουν πια απαγορευτεί. Κλείσαμε με μία ιστορία από τον Παραμυθά για το τσίρκο.
Ο Παραμυθάς - επ.9 "Το τσίρκο" from παραμυθάς tv on Vimeo.
Τώρα μπορούμε να παίξουμε με τα κομμάτια του παζλ από το ηλεκτρονικό μας βιβλίο.
Για να δεις πόσο καλά κατάλαβες το μάθημα πάτα την εικόνα κι απάντησε στις ερωτήσεις.

Διάβασες προσεκτικά το μάθημα; Μπορείς να παίξεις με την ορθογραφία του πατώντας την εικόνα.

Και τώρα ξανά επανάληψη στη γραμματική μας. Διάλεξε παιχνίδι και παίξε με το που ή πού.
Πηγή: wordwall.net

Πηγή: learningapps.org
Εδώ παίξε με το πως ή πώς.
Πηγή: wordwall.net

Πηγή: learningapps.org

Να τα βάλουμε μαζί; Παίξε με το που, πού, πως ή πώς.
Πηγή: wordwall.net

Πηγή: wordwall.net

πηγή: learningapps.org
Πάμε να κάνουμε και μια ασκησούλα με το η ή ή;
Και τέλος όλα μαζί.
Πηγή: wordwall.net

πηγή: learningapps.org

Πηγή: Ξεκούρδιστη τάξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου