Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ (3)
 ΓΡΑΜΜΑΤΑ 

Την τρίτη μέρα την αφιερώσαμε στα γράμματα. Μάθαμε για το πώς στέλνουμε ένα γράμμα, ποια τα χαρακτηριστικά του ανάλογα με το ύφος του, αν είναι επίσημο κι αν είναι φιλικό καθώς και τα στοιχεία που πρέπει να έχει ο φάκελος για να ταχυδρομηθεί.
Ποιο συγκεκριμένα ξεκινήσαμε με το παρακάτω βίντεο για να μάθουμε πώς ένα γράμμα έρχεται ή φεύγει από τα χέρια μας.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα στοιχεία του φακέλου. Αφού γράψαμε στον πίνακα, σαν σημείο αναφοράς, τα στοιχεία που πρέπει να έχει ο φάκελος για να ταχυδρομηθεί έδειξα στα παιδιά διάφορους φακέλους και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε ποια στοιχεία λείπουν στον καθένα και ποιος από αυτούς μπορεί να φτάσει στον προορισμό του.
 Έπειτα μοιραστήκαμε σε 4 ομάδες και παίξαμε το παιχνίδι του ταχυδρόμου. Ο ταχυδρόμος έφερε στις ομάδες διάφορους φακέλους κι εκείνες έπρεπε να ελέγξουν ποιοι από αυτούς ήταν σωστοί και ποιοι θα επιστρέφονταν γιατί τα στοιχεία τους ήταν ελλειπή.
 Μετά πήραν δύο φακέλους με ένα γράμμα στον καθένα. Οι ομάδες έπρεπε να διαβάσουν τα γράμματα και να αποφασίσουν ποιο ήταν το επίσημο και πιο το φιλικό κι από πού το κατάλαβαν.
 Έτσι, ξεχωρίσαμε τα στοιχεία μιας επίσημης επιστολής από ένα φιλικό γράμμα. Θέλοντας να φτιάξουμε κι εμείς το επίσημο γράμμα μας δουλέψαμε ομαδικά. Κάθε ομάδα πήρε ένα κομμάτι της επιστολής κι έπρεπε να τη συνθέσουμε σαν παζλ.
Φυσικά δεν παραλείψαμε στο τέλος να γράψουμε και το δικό μας φιλικό γράμμα δουλεύοντας αυτή τη φορά ατομικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου