ΜΑΘΗΜΑ 17
ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 100
Για να προχωρήσουμε σε αυτό το μάθημα ασχοληθήκαμε με δύο τρόπους πρόσθεσης πολλών αριθμών.
Για να τους κινήσω όμως το ενδιαφέρον έφερα τους αινιγματικούς φακέλους μας που κάθε φορά που έρχονται μας αναθέτουν αποστολές! Αυτή τη φορά οι φάκελοί μου είχαν προβλήματα με πολλούς αριθμούς που έπρεπε να λύσουμε για να κερδίσουμε αυτοκόλλητο.
Έτσι αναρωτηθήκαμε πώς θα λύσουμε μία τόσο μεγάλη πρόσθεση. Μπορώ να πω ότι τη λύση τη βρήκαν τα παιδάκια μου. Έτσι την αναλύσαμε και τη μάθαμε και οι υπόλοιποι. Οι φάκελοι μας έδιναν την ευκαιρία να μάθουμε 2 τρόπους. Ο ένας ήταν να σπάσουμε τις δεκάδες και τις μονάδες και ο άλλος να βρούμε κρυμμένα ζευγαράκια.
Πάμε παιδάκια μου να τα θυμηθούμε;
Για να τους κινήσω όμως το ενδιαφέρον έφερα τους αινιγματικούς φακέλους μας που κάθε φορά που έρχονται μας αναθέτουν αποστολές! Αυτή τη φορά οι φάκελοί μου είχαν προβλήματα με πολλούς αριθμούς που έπρεπε να λύσουμε για να κερδίσουμε αυτοκόλλητο.
Έτσι αναρωτηθήκαμε πώς θα λύσουμε μία τόσο μεγάλη πρόσθεση. Μπορώ να πω ότι τη λύση τη βρήκαν τα παιδάκια μου. Έτσι την αναλύσαμε και τη μάθαμε και οι υπόλοιποι. Οι φάκελοι μας έδιναν την ευκαιρία να μάθουμε 2 τρόπους. Ο ένας ήταν να σπάσουμε τις δεκάδες και τις μονάδες και ο άλλος να βρούμε κρυμμένα ζευγαράκια.
Πάμε παιδάκια μου να τα θυμηθούμε;
Ο πρώτος είναι να χωρίσουμε τις δεκάδες από τις μονάδες, να τα προσθέτουμε χωριστά και τα βάζουμε στο τέλος μαζί. Δηλαδή:
13+23+11+32= (10+20+10+30)+(3+3+1+2)=70+9=79
Ο δεύτερος είναι να ψάχνουμε όπου αυτό είναι εφικτό ζευγάρια και να τα ενώνουμε. Δηλαδή:
14+23+16+27=14+16+23+27=30+50=80
Δουλεύουμε με όποιο τρόπο μας αρέσει και τον καταλαβαίνουμε περισσότερο. Τώρα μπορείς να παίξεις τα παρακάτω παιχνίδια για εξάσκηση. Στο πρώτο παιχνίδι πρέπει να βρεις τον αριθμό που είναι κατά 10 μονάδες μεγαλύτερος από αυτόν που σου δίνει.
πηγή: ictgames.com |
Προχώρησε κάτω το ποντίκι και διάλεξε το παιχνίδι που λέγεται Number Pairs. Έχει μία τσουλήθρα πάνω του. Επιδιόρθωσε την τσουλήθρα βρίσκοντας ζευγαράκια του 20.
πηγή: crickweb.co.uk |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου