Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

ΚΥΡΙΑΚΗ, ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΗΜΕΡΑ 

Για μας τους Χριστιανούς η Κυριακή είναι μέρα αργίας και προσευχής. Κάθε Κυριακή θυμάμαι η μητέρα μου με έβαζε να φοράω τα καλά μου ρούχα και με πήγαινε στην εκκλησία. Κι εγώ, χωρίς να καταλαβαίνω τι έλεγε ο παπάς, περίμενα πώς και πώς να τελειώσει για να πάρω το αντίδωρο και να γυρίσω σπίτι. Κι επειδή δεν θέλω τα παιδάκια μου να σκέφτονται το ίδιο με εμένα όταν πηγαίνουν στην εκκλησία δώσαμε μεγάλη βαρύτητα σε αυτό το μάθημα.Για να καταλάβουμε καλύτερα γιατί είναι τόσο σημαντική αυτή η μέρα ξεκινήσαμε το μάθημά μας με τη δημιουργία του κόσμου. Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο για να δεις τι έκανε ο Θεός κάθε μέρα και γιατί η Κυριακή είναι μέρα αργίας.
Την έβδομη μέρα ο Θεός αναπαύτηκε από τα έργα του. Η έβδομη μέρα είναι η Κυριακή. Έτσι κι εμείς αφιερώνουμε αυτή τη μέρα στο Θεό, πηγαίνοντας στην εκκλησία. 
Την Κυριακή, σε κάθε πόλη και χωριό της Ελλάδας, οι καμπάνες που χτυπούν προσκαλούν τους χριστιανούς στη Θεία Λειτουργία.
Η ετοιμασία αρχίζει από το σπίτι. Πλενόμαστε και φοράμε τα καλά μας ρούχα. Πριν τη Θεία Λειτουργία δεν τρώμε, ιδιαίτερα αν θέλουμε να κοινωνήσουμε. Η καμπάνα μας καλεί να παρακολουθήσουμε τη θεία λειτουργία. Ανάβουμε το κερί μας, προσκυνούμε τις εικόνες και συμμετέχουμε με προσοχή.
Όταν η Θεία Λειτουργία τελειώσει, ο ιερέας μοιράζει στους πιστούς το αντίδωρο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου