Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ήρθαν τα πρωτάκια μου!!!! Και μου φαίνεται ότι θα είμαι από τις τυχερές δασκάλες της χρονιάς γιατί περίμενα κλάματα και βρήκα χαμόγελα. Τι καλύτερο από το να ξεκινώ τη μέρα μου με χαμογελαστά προσωπάκια; Δειλά- δειλά μπήκαμε στην τάξη μας με άδεια τσάντα αλλά γεμάτα αγωνία. 
Θα φωνάζει η δασκάλα; Θα κάνω φίλους; Θα έχω πολλά διαβάσματα; Για να διώξουμε την αγωνία μας και για να γνωριστούμε καλύτερα παίξαμε πολλά- πολλά παιχνίδια γνωριμίας και συνεργασίας. Μέσα από τα παιχνίδια γνωρίσαμε τους συμμαθητές μας και μάθαμε ότι όταν δουλεύουμε σαν μία ομάδα μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα. Μάθαμε ότι ο ένας βοηθά και σέβεται τον άλλο κι ελπίζω έτσι να πορευθούμε όλο τον χρόνο. 
Και για να μην νομίζουν τα παιδάκια μου ότι είναι τα μοναδικά που πηγαίνουν στο σχολείο είδαμε την παρακάτω παρουσίαση της Ιωάννας Χάτσικου για την πρώτη μέρα στο σχολείο σε όλο τον κόσμο. 

Κι όπως τα παιδάκια στη Γερμανία παίρνουν έναν κώνο γεμάτο δωράκια για την πρώτη μέρα στο σχολείο έτσι κι εμείς πήραμε ένα μικρό δωράκι για καλωσόρισμα. 
Στην μικρή μας τσαντούλα βάλαμε καραμέλες και πολλή αγάπη για την καινούρια σχολική χρονιά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου