ΤΟ ΚΥΛΙΟΜΕΝΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ
Ενδιαφέρον μάθημα! Μας έδωσε την ευκαιρία να σκεφτούμε αν η τεχνολογία είναι πάντοτε καλή ή αν εξαρτάται από τον τρόπο που την χρησιμοποιούμε. Για να έχουμε μια εικόνα του κυλιόμενου πεζοδρομίου διαβάσαμε πρώτα το μάθημα από ένα βίντεο.
Αφού έγινε ανάγνωση του κειμένου με όλες μας τις δραστηριότητες και καρτέλες αναρωτηθήκαμε αν υπάρχει κι εδώ κάτι παρόμοιο. Φυσικά μας ήρθαν στο μυαλό οι κυλιόμενες σκάλες οπότε μπορούσαμε εύκολα να καταλάβουμε πώς λειτουργεί και το κυλιόμενο πεζοδρόμιο. Μετά την ανάλυση του κειμένου ρώτησα τα παιδιά αν θα τους άρεσε να υπήρχε στ' αλήθεια ένα κυλιόμενο πεζοδρόμιο και μάθαμε ότι υπάρχει ένα στο Παρίσι! Έψαξα λοιπόν και το βρήκα. Υπήρχε στ' αλήθεια το κυλιόμενο πεζοδρόμιο στο Παρίσι και μάλιστα το 1889.
Μας άρεσε η ιδέα του κυλιόμενου πεζοδρομίου και σκεφτήκαμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Μας ξεκουράζει αλλά αν το χρησιμοποιούμε συνέχεια στερούμαστε τη γυμναστική! Τώρα μπορούμε να παίξουμε με το ηλεκτρονικό μας βιβλίο και τα κομμάτια του παζλ.
Επίσης μπορείς να δεις κι αυτό το βίντεο για τον συγγραφέα Τζιάνι Ροντάρι που παρουσιάζει τα έργα και την βιογραφία του. Ανάμεσα στα έργα του θα δεις και το βιβλίο που πήραν το μάθημά μας "Παραμύθια από το τηλέφωνο".
Σε αυτό το μάθημα παίξαμε κι ένα απλό αλλά διασκεδαστικό παιχνίδι. Το παρουσίασα σαν το παιχνίδι της ταχύτητας. Έδωσα σε κάθε παιδί ένα συννεφάκι με ανακατεμένες συλλαβές κι έπρεπε να γράψουν στο Πρόχειρό τους την λέξη που κρυβόταν. Μόλις τελείωναν σήκωναν το συννεφάκι κι εγώ τους έδινα το επόμενο. Το παιχνίδι κράτησε 10 λεπτά και το παιδί που είχε βρει σε αυτόν τον χρόνο τις περισσότερες λέξεις κέρδιζε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου