Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

ΕΝΟΤΗΤΑ 10 

ΜΑΘΗΜΑ 6 

ΠΕΝΤΕ ΠΟΝΤΙΚΟΙ

Ωραίο το μάθημά μας, δε λέω, ακούραστοι οι ποντικοί. Αλλά παιδάκια μου εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να είμαι ο γάτος!!!
Αφού επεξεργαστήκαμε την εικόνα, κάναμε τις υποθέσεις μας και όλες τις αναγνωστικές μας δραστηριότητες προχωρήσαμε στην κατανόηση κειμένου. Ακούσαμε το ποίημά μας μελοποιημένο.

Εμένα μου αρέσει κι αυτή η εκτέλεση!
Κάναμε μια μικρή επανάληψη σε ομοιοκαταληξίες, ρήματα, ουσιαστικά κι επίθετα κι έπειτα ασχοληθήκαμε με την κλίση των αρσενικών ουσιαστικών σε -ης. Θυμηθήκαμε τον ορθογραφικό κανόνα και είδαμε την κλίση διάφορων ουσιαστικών από την παρουσίασή μας. Δώσαμε σημασία στους τόνους, πότε κατεβαίνουν αλλά και στα ανισοσσύλλαβα ουσιαστικά και την ορθογραφία τους.
Θυμηθήκαμε τις πτώσεις και την κλίση του άρθρου που μπορείς να ξαναδείς εδώ
κι όπως έλεγε η παρουσίασή μας ήμασταν έτοιμοι να ραπάρουμε όπως παρακάτω.

Αφού ευχαριστηθήκαμε τραγούδι κάναμε τις ασκησούλες μας και συμπληρώσαμε τον "Εξυπνούλη" μας. 

Πάμε να παίξουμε και να κάνουμε επανάληψη; Πρώτα θυμόμαστε πότε βάζουμε τον ή των.

πηγή παιχνιδιών: wordwall.net
Τώρα παίζουμε με τα αρσενικά ουσιαστικά σε -ης και την ορθογραφία τους. Ποιος θα φτιάξει τα σπασμένα δοκάρια; Βάλε τις σωστές καταλήξεις στις λέξεις.
πηγή: jele.gr
πηγή: learningapps.org


πηγή παιχνιδιών: wordwall.net
Και τέλος παίζουμε με την κλίση τους.


πηγή παιχνιδιών: learningapps.org
Για το τέλος σου άφησα δραστηριότητες για όλο το μάθημα. Αν θέλεις να τις δεις πάτα την εικόνα του!

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ για την ικανότητά σας να κάνετε προσιτές σύνθετες ιδέες. Μπράβο! Ανακαλύψτε πώς να αποφύγετε τα κοινά λάθη στο Aviator στο blog μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή