Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

ΕΝΟΤΗΤΑ 5 
ΜΑΘΗΜΑ 3 
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 

Το ξεκινήσαμε ανάποδα αυτό το μάθημα. Αντί να διαβάσουμε το ποίημα και να το συζητήσουμε ξεκινήσαμε τη μέρα μας αλλιώς...
Έβαλα στα παιδιά να δουν την παρακάτω διαφήμιση.

Τα ρώτησα τι ήταν αυτό που είδαμε κι εύστοχα απάντησαν ότι ήταν μια διαφήμιση. Ξεκινήσαμε λοιπόν να παρακολουθούμε την παρακάτω παρουσίαση και να απαντάμε στα ερωτήματα της Βάγιας.


Μου έκαναν εντύπωση στην ερώτηση πού βλέπουμε διαφημίσεις οι απαντήσεις των παιδιών. Ανέφεραν όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (υπολογιστή, τάμπλετ, κινητά) και δεν ανέφεραν καθόλου τα έντυπα ή το ραδιόφωνο. Χρειάστηκε να το αναφέρουμε και να το δούμε εμπράκτως για να το καταλάβουμε...
Η Βάγια μας είπε τι πρέπει να έχει μια καλή διαφήμιση και μας παρακίνησε να δούμε και τις παρακάτω για να βρούμε τα στοιχεία τους.


Έτσι είδαμε και τον τρόπο που οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν τα τραγούδια, τον χορό και τους διάσημους για να πετύχουν το στόχο τους. Μάθαμε τι σημαίνει σλόγκαν και βρήκαμε αρκετά στις διαφημίσεις. 
Στη συνέχεια προχωρήσαμε στο ποίημά μας για να βρούμε κι εκεί τα στοιχεία που χρησιμοποιεί μια διαφήμιση αλλά και το πόσο αυτή πρέπει να μας επηρεάζει
Φυσικά δεν ξεχάσαμε να αναφέρουμε και τις κοινωνικές διαφημίσεις και τα μηνύματα που θέλουν να περάσουν. 
Σειρά είχε να φτιάξουμε τις δικές μας διαφημίσεις. Πήραμε χρώματα, χαρτόνια και την όρεξή μας και χωριστήκαμε σε ομάδες. Χρησιμοποιώντας τις συσκευασίες που είχαν φέρει τα παιδιά για το προηγούμενο μάθημα έφτιαξαν τη δική τους διαφήμιση που έπρεπε και να παρουσιάσουν. Κάποιες ήταν τόσο πετυχημένες που θα τις ζήλευαν οι εταιρείες και τα σλόγκαν εξαιρετικά...




2 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία δουλειά. Τα παιδιά στο σπίτι δεν μας λένε ποτέ για αυτές τις εργασίες, ευτυχώς πού μπορούμε και τις βρίσκουμε εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Είναι πολύ ενθαρρυντικό να διαβάζεις θετικά σχόλια. Μας δίνετε δύναμη να συνεχίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή