Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 

ΤΡΙΤΗ 12 ΜΑΪΟΥ 2020


Καλημέρα γλυκιές μου φατσούλες! Θέλω να σας ευχαριστήσω που με βοηθήσατε με τον άτακτο μάγο. Τώρα δεν θα ξανατολμήσει να μου πάρει τους αριθμούς γιατί ξέρει ότι θα τους ανακαλύψετε στο λεπτό. Πριν όμως δείξουμε στον μάγο πόσο καλοί ντετέκτιβ είμαστε ας κάνουμε μια μικρή επανάληψη στη Γλώσσα κι έπειτα πάμε στα Μαθηματικά. Ακολουθήστε τα βήματα. 

1 . Παίζω 2 παιχνίδια με το οι πατώντας τις εικόνες. 

τα παιχνίδια δημιουργήθηκαν στο learningapps.org

2 . Θυμάμαι τα 3 κόλπα που μου έδειξε το αστέρι. Πάτα τα κόκκινα γράμματα για να μεταφερθείς στον τοίχο της κυψέλης μας και να τα πάρεις από εκεί. ΤΑ 3 ΚΟΛΠΑ
3 . Κάνω εξάσκηση βρίσκοντας τους αριθμούς που λείπουν  και χρησιμοποιώντας όποιο κόλπο με βολεύει.
4 . Τώρα που τα φρέσκαρα ξανά συμπληρώνω προσεκτικά το φύλλο εργασίας μου που θα το πάρω από τον τοίχο της κυψέλης πατώντας την εικόνα.
Όπου δυσκολευτείτε μπορείτε να με πάρετε τηλέφωνο ή να μου στείλετε μήνυμα. Περιμένω τις εργασίες σας ως την Τετάρτη το βράδυ. Να έχετε μία υπέροχη μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου