Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΜΑΪΟΥ 2020

Καλημέρα μικρά μου. Επανάληψη και σήμερα για να ζεσταθούμε λιγάκι τώρα που θα επιστρέψουμε στο σχολείο μας. Μετά την επανάληψή σας θέλω οπωσδήποτε να δείτε το τελευταίο βιντεάκι που μας εξηγεί τους κανόνες της επιστροφής μας στο σχολείο. Θα μιλήσουμε κι από κοντά για να λύσω όλες τις απορίες σας. Ξεκινάμε;
1 . Κάνω επανάληψη στο μάθημα της Γλώσσας παίζοντας 3 παιχνιδάκια. Πάτα ΕΔΩ, ΕΔΩ κι ΕΔΩ.
2 . Κάνω επανάληψη στα Μαθηματικά μου με 2 παιχνιδάκια. Πάτα ΕΔΩ κι ΕΔΩ.
3 . Κάνω το φύλλο εργασίας μου ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ που θα το πάρω από τον τοίχο της κυψέλης μου . Μπορείς να μου τη στείλεις μέχρι την Κυριακή.
4 . Βλέπω το βιντεάκι για να ενημερωθώ για την επιστροφή μου στο σχολείο. 

Ίσως να έχεις απορίες αλλά μην ανησυχείς. Θα τα συζητήσουμε όλα αυτά που σε απασχολούν και θα σε βοηθήσω. Να θυμάσαι ότι είμαστε μία ομάδα και θα το αντιμετωπίσουμε κι αυτό όλοι μαζί! Καλό Σαββατοκύριακο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου