Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ (Ι ΚΑΙ ΙΙ) 

Για να μην μπερδευτούμε σε αυτά τα δύο μαθήματα δεν αναφερθήκαμε στον ελληνικό πολλαπλασιασμό όπως αναφέρεται στο βιβλίο μας αλλά βασιστήκαμε σε αυτά που έχουμε ήδη μάθει για να φτιάξουμε τη βάση του μαθήματος για τον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού.Έτσι κάναμε μία επανάληψη στους πολλαπλασιασμούς με το 10, το 100 και το 1000. Πάτα την εικόνα παρακάτω για να κάνεις περισσότερη εξάσκηση. Κάθε φορά που τελειώνεις να πατάς το κουμπί επόμενη για να μεταφερθείς παρακάτω.
πηγή: inschool.gr 
Προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω κι έχοντας μάθει οριζόντιο πολλαπλασιασμό διψήφιου με μονοψήφιο, κάναμε εξάσκηση και στον οριζόντιο πολλαπλασιασμό διψήφιου με διψήφιο σπάζοντας έναν από τους δύο. Δηλαδή:
25 x 12= (25 x 10) + (25 x 2)= 250 + 50 = 300 
Για κάνεις περισσότερη εξάσκηση σε απλούς πολλαπλασιασμούς πάτα την εικόνα παρακάτω για να πας στην ανάρτηση που είχαμε κάνει για το μάθημα 17.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου