Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ (1) 
ΤΟ ΡΗΜΑ ΕΙΜΑΙ 

Το μάθημα το χωρίσαμε σε δύο κομμάτια τόσο για το μέγεθός του όσο και για τα γραμματικά κι ορθογραφικά φαινόμενα που έπρεπε  να καλύψουμε.
Έτσι αρχικά διαβάσαμε το μισό κείμενο αφού επεξεργαστήκαμε τίτλο και εικόνα. Κι αφού τα παιδιά ήθελαν να παίξουν παντομίμα μιλήσαμε για τα ομαδικά παιχνίδια γενικότερα και τους κανόνες τους καθώς και γιατί είναι σημαντικό να ακολουθούμε τους κανόνες σε ένα παιχνίδι.
Για να δεις κι άλλα παλιά παιχνίδια και πώς παίζονταν παρακολούθησε τα παρακάτω βίντεο.





Πατώντας την εικόνα παρακάτω μπορείς να διαβάσεις κι άλλα παλιά παιδικά παιχνίδια.
Στη συνέχεια, πριν ασχοληθούμε με το ρήμα είμαι και την  κλίση του έπρεπε να μάθουμε τα πρόσωπα. Μας βοήθησε η παρακάτω παρουσίαση  (πάτα τον τίτλο να εμφανιστεί)

κι ένα παιχνίδια από το jele.gr.
Αφού τα μάθαμε καλά ήταν πολύ εύκολο να βάλουμε δίπλα τους το ρήμα είμαι. Συμβουλευτήκαμε τον Αγκαλίτσα μας και το μάθαμε ακόμα καλύτερα.

Αφού κάναμε εξάσκηση στον διαδραστικό παίξαμε και το παρακάτω παιχνίδι από την σελίδα Στην τάξη.
Παρακάτω μπορείς να παίξεις κι άλλα παιχνίδια με το ρήμα είμαι. Το πρώτο είναι από τη σελίδα Στην τάξη και μοιάζει με αυτό που παίξαμε παραπάνω.
Το δεύτερο είναι από τη σελίδα Πρώτο κουδούνι και συμπληρώνουμε το ρήμα είμαι.
Το ίδιο κάνουμε κι εδώ.
πηγή: 12dim-kaval.kav.sch.gr
Και δεν ξεχνάμε να παίξουμε με το ηλεκτρονικό μας βιβλίο και το τρίτο κομμάτι του παζλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου