Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1 ΜΑΪΟΥ 2020

Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω σήμερα να φτιάξετε τα στεφάνια σας με αληθινά και χάρτινα λουλούδια. Τις εργασίες σας θυμίζω ότι τις έχουμε και για το Σαββατοκύριακο.

Χθες μάθαμε πότε βάζουμε το αι και βρήκαμε λέξεις που κάτι κάνουμε ή κάτι παθαίνουμε. Σήμερα λοιπόν ακολουθούμε τα εξής βήματα.

1. Θυμάμαι πώς ξεχωρίζω τις λέξεις που μου δείχνουν ότι κάτι κάνω ή κάτι παθαίνω ξαναβλέποντας την παρουσίασή μας.

2. Παίζω το παιχνίδι ΕΓΩ ΚΑΝΩ...ΕΓΩ ΠΑΘΑΙΝΩ... πατώντας την εικόνα παρακάτω.
δημιουργήθηκε στο learningapps.org

3. Θυμάμαι πότε βάζω αι από την εικόνα



και παίζω το παιχνίδι που παίξαμε και χθες ΔΙΑΛΕΓΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΕΛΟΣ πατώντας την εικόνα.
δημιουργήθηκε στο learningapps.org

4 . Κάνω επανάληψη στην γραμματική μου με το παρακάτω παιχνίδι.

5. Κάνω το φύλλο εργασίας μου για τη ΓΛΩΣΣΑ που θα το πάρω από τον τοίχο της κυψέλης πατώντας τα κόκκινα γράμματα.
6. Κάνω επανάληψη στα μαθηματικά διαλέγοντας το σωστό σημαδάκι στο παρακάτω παιχνίδι.

7. Κάνω το φύλλο εργασίας μου για τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ που θα το πάρω επίσης από τον τοίχο της κυψέλης πατώντας τα κόκκινα γράμματα.
Να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου