Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 

ΤΡΙΤΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020

Χθες είδαμε τις εποχές και τους μήνες. Τώρα έχουμε άνοιξη και μήνα Απρίλη. Αυτόν τον μήνα προετοιμαζόμαστε για τη Μεγάλη Εβδομάδα και την Ανάσταση. Σήμερα λοιπόν θα συνδυάσουμε αυτά τα δύο θέματα για να αρχίσουμε κι εμείς να μπαίνουμε στο κλίμα του Πάσχα.
1. Η μαμά ή ο μπαμπάς μου διαβάζει το παραμύθι 
ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ που θα το βρω στον τοίχο της κυψέλης μας. Μπορείς να μεταφερθείς εκεί πατώντας τα κόκκινα γράμματα με τον τίτλο του παραμυθιού.
2. Από αυτό το παραμύθι θα έχω ανάγνωση μόνο το κομμάτι με τα μπλε γράμματα. Μπορείς αν θέλεις να το ηχογραφήσεις με το κινητό και να μου το στείλεις. Την πρόταση με τα κόκκινα γράμματα θα την έχω αντιγραφή 3 φορές στο πράσινο τετράδιο.
3. Ας κάνουμε και μια μικρή επανάληψη στην γραμματική μας. Θυμάσαι πότε βάζουμε -ο και πότε -ω; Κοίτα την εικόνα παρακάτω για να το θυμηθείς.
Κι αφού είσαι έτοιμος πάμε να παίξουμε ένα παιχνίδι.

4. Δεν ξεχνώ τα μαθηματικά μου. 
Παίζω το παιχνίδι 1 ΕΡΩΤΗΣΗ 3 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ πατώντας την εικόνα παρακάτω.
Δημιουργήθηκε στο learningapps.org
5. Κάνω το φύλλο εργασίας μου ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΑΓΟΥ. Τα λένε έτσι γιατί έχεις γίνει ξεφτέρι και θα τα λύσεις στο λεπτό. Θα τα βρω από τον τοίχο της κυψέλης μου. Μπορείς να μεταφερθείς εκεί πατώντας τον τίτλο.
Καλό διάβασμα και καλό παιχνίδι!
Ραντεβού πάλι αύριο.
Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου