Σάββατο, 21 Μαΐου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 42 
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΜΕΤΡΟ

Με αυτό το μάθημα μας δόθηκε η ευκαιρία θυμηθούμε το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του. Ξεκινήσαμε κάνοντας το παράδειγμα του βιβλίου μας στην τάξη.Δύο παιδιά μέτρησαν τα βήματά τους από τον τοίχο ώς την πόρτα και είδαμε ότι ήταν διαφορετικός ο αριθμός που βρήκαν. Έτσι είπαμε ότι για να έχουμε σωστές μετρήσεις χρησιμοποιούμε το μέτρο. Θυμηθήκαμε τα εκατοστά και τα χιλιοστά αλλά και τα χιλιόμετρα. Πέρασε όμως κάμποσος καιρός από τότε που τα είχαμε ξαναδεί τελευταία φορά και πρέπει να φρεσκάρουμε τη μνήμη μας. Και υπάρχει καλύτερος τρόπος από τα παιχνίδια;
Παίξε το παρακάτω παιχνίδι και μέτρησε τα πράγματα που σου ζητά ο Ρηγούλης. Είναι όλα σε εκατοστά αλλά πρόσεξε! Δεν ξεκινά η ρίγα μας πάντα από το 0. Πρέπει εσύ να την βάλεις στη σωστή θέση.
Σε αυτό το παιχνίδι μετράμε την κόκκινη γραμμή που είναι τοποθετημένη στο χάρακα. Εδώ η γραμμή φτάνει και στα χιλιοστά που τα γράφαμε με κόμμα. Θυμάσαι; Προσπάθησε να παίξεις αυτό το παιχνίδι και είμαι σίγουρη ότι θα το καταλάβεις.
Προσπάθησε να μετρήσεις και τα παρακάτω αντικείμενα. Τώρα δεν μπορούμε να κουνήσουμε τη ρίγα μας κι αυτή δεν ξεκινά πάντα από το 0. Θα βρεις πόσα εκατοστά είναι το καθένα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου