ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ;
Η τάξη μας είναι ο χώρος της ομάδας μας. Ένας χώρος που μας φιλιξενεί τη μισή μέρα και μέσα του συμβαίνουν χίλια δυο πράγματα. Την τάξη μας, όπως και το δωμάτιό μας στο σπίτι μας, πρέπει να την προσέχουμε και να τη διατηρούμε καθαρή.
Έτσι σε αυτό το μάθημα ασχοληθήκαμε με το να τη γνωρίσουμε καλύτερα. Κάθε παιδί σηκώθηκε και διάλεξε ένα αντικείμενο σε αυτή. Έπειτα μας μίλησε για αυτό, για τη χρησιμότητά του και την αναγκαιότητά του. Ευτυχώς κάποιο παιδί διάλεξε κι εμένα. Δεν είμαι βέβαια αντικείμενο αλλά τουλάχιστον με θεωρούν ακόμα χρήσιμη. Και λέω ακόμα γιατί πιστεύω στο τέλος να μη με έχουν ανάγκη!
Έτσι σε αυτό το μάθημα ασχοληθήκαμε με το να τη γνωρίσουμε καλύτερα. Κάθε παιδί σηκώθηκε και διάλεξε ένα αντικείμενο σε αυτή. Έπειτα μας μίλησε για αυτό, για τη χρησιμότητά του και την αναγκαιότητά του. Ευτυχώς κάποιο παιδί διάλεξε κι εμένα. Δεν είμαι βέβαια αντικείμενο αλλά τουλάχιστον με θεωρούν ακόμα χρήσιμη. Και λέω ακόμα γιατί πιστεύω στο τέλος να μη με έχουν ανάγκη!
Συνδέοντάς το με το μάθημα προσανατολισμού στα Μαθηματικά παρατηρήσαμε τι υπάρχει πάνω, κάτω, δεξιά κι αριστερά στην τάξη. Μετρήσαμε την απόσταση από τον τοίχο μέχρι την πόρτα με διάφορους τρόπους. Τρόπους που πρότειναν τα ίδια τα παιδιά. Στην αρχή είπαν να μετρήσουμε τα πλακάκια. Μετά τη μετρήσαμε με παιδιά, όρθια και ξαπλωτά. Τέλος με βήματα μεγάλα και με βήματα μικρά.
Μετρήσαμε και το θρανίο μας με μολύβια, γόμες τετράδια και παλάμες.
Παίξαμε και το παιχνίδι που προτείνει το βιβλίο μα. Δέσαμε τα μάτια σε ένα παιδί και το άλλο το καθοδηγούσε μέχρι την πόρτα. Φυσικά ήμουν από κοντά για αποφυγή ατυχημάτων.
Ολοκληρώνοντας το μάθημά μας γνωρίσαμε τάξεις από όλο τον κόσμο μέσα από την παρακάτω παρουσίαση.
Τις συζητήσαμε, τις συγκρίναμε με τη δική μας και σε πολλές αισθανθήκαμε τυχεροί!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου