ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΚΟΡΑΣ
Ο δημοσιογράφος μας εξιστόρησε τι είδαμε στο προηγούμενο μάθημα και παρατηρώντας την καινούρια μας εικόνα διαπιστώσαμε ότι η Ιωάννα δεν ήταν από την αρχή στην παρέα ων παιδιών. Επίσης πριν διαβάσουμε το κείμενο αναρωτηθήκαμε τι σχέση μπορεί να έχει ο τίτλος του μαθήματος αφού δεν βλέπαμε κανέναν ρινόκερο ή κόκορα.
Παίξαμε με την εικόνα μας βρίσκοντας τις λέξεις με Ρρ και αφού διαβάσαμε το κείμενό μας με όλους τους γνωστούς μας τρόπους διαπιστώσαμε ότι ο ρινόκερος και ο κόκορας αναφέρονταν σε ένα τραγούδι της Ιωάννας. Εξηγήσαμε τα καινούρια σημαδάκια και βρήκαμε μία λέξη που μας δυσκόλεψε, τη λέξη περπατάνε (είχε δύο σύμφωνα μαζί).
Εξηγήσαμε ότι το ένα γράμμα θα το διαβάζουμε με την προηγούμενη και το άλλο με την επόμενη παρεούλα. Οπότε καταλαβαίνετε ότι αρχίζουν να μπαίνουν λέξεις με δύο σύμφωνα τις οποίες θα τις δουλέψουμε σιγά- σιγά μέχρι να εξοικειωθούμε.
Ο κύριος Επιθεωρητής ήταν αυστηρός κριτής γιατί όλο λάθη έκανα στην ανάγνωση και ο κύριος Ανακατοσούρας μας έφερε ένα σωρό λέξεις να τις βάλουμε στο κείμενο.
Ακούσαμε και το τραγούδι από τα Λάχανα και Χάχανα και της Ιωάννας και του παπαγάλου.
Κάναμε τις ασκήσεις χωρίς δυσκολία και είδαμε το παραμύθι του Αισώπου "Αλεπού και κόρακας" που μας το έχει το τετράδιό μας.
Τώρα ετοιμαζόμαστε για περισσότερη εξάσκηση από εδώ.Πάμε να παίξουμε με το ηλεκτρονικό μας βιβλίο βρίσκοντας το μάθημα και τα κομμάτια του παζλ.
Το επόμενο παιχνίδι είναι από τη σελίδα "Στην τάξη". Πάτα την εικόνα και όποια δραστηριότητα σου αρέσει.
Τα επόμενα παιχνίδια είναι από τη σελίδα inschool.gr. Βρες ποια λέξη δείχνει κάθε εικόνα.
Τώρα, πατώντας το κουμπί επόμενη, προσπάθησε να γράψεις τις λέξεις με μεγάλα γράμματα.
Βάλε τόνο στις παρακάτω λεξούλες.
Εδώ παίζουμε με τη λέξη ρινόκερος.
Τέλος μπορούμε να φτιάξουμε την εικόνα του μαθήματος σε παζλ.
Παίξαμε με την εικόνα μας βρίσκοντας τις λέξεις με Ρρ και αφού διαβάσαμε το κείμενό μας με όλους τους γνωστούς μας τρόπους διαπιστώσαμε ότι ο ρινόκερος και ο κόκορας αναφέρονταν σε ένα τραγούδι της Ιωάννας. Εξηγήσαμε τα καινούρια σημαδάκια και βρήκαμε μία λέξη που μας δυσκόλεψε, τη λέξη περπατάνε (είχε δύο σύμφωνα μαζί).
Εξηγήσαμε ότι το ένα γράμμα θα το διαβάζουμε με την προηγούμενη και το άλλο με την επόμενη παρεούλα. Οπότε καταλαβαίνετε ότι αρχίζουν να μπαίνουν λέξεις με δύο σύμφωνα τις οποίες θα τις δουλέψουμε σιγά- σιγά μέχρι να εξοικειωθούμε.
Ο κύριος Επιθεωρητής ήταν αυστηρός κριτής γιατί όλο λάθη έκανα στην ανάγνωση και ο κύριος Ανακατοσούρας μας έφερε ένα σωρό λέξεις να τις βάλουμε στο κείμενο.
Ακούσαμε και το τραγούδι από τα Λάχανα και Χάχανα και της Ιωάννας και του παπαγάλου.
Το επόμενο παιχνίδι είναι από τη σελίδα "Στην τάξη". Πάτα την εικόνα και όποια δραστηριότητα σου αρέσει.
Τα επόμενα παιχνίδια είναι από τη σελίδα inschool.gr. Βρες ποια λέξη δείχνει κάθε εικόνα.
Τώρα, πατώντας το κουμπί επόμενη, προσπάθησε να γράψεις τις λέξεις με μεγάλα γράμματα.
Βάλε τόνο στις παρακάτω λεξούλες.
Εδώ παίζουμε με τη λέξη ρινόκερος.
Τέλος μπορούμε να φτιάξουμε την εικόνα του μαθήματος σε παζλ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου