Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

ΙΣΤΟΡΙΕΣ (1)

Ξεκινώντας ξανά με τον δημοσιογράφο μας θυμηθήκαμε τι έλεγε το προηγούμενο μάθημα και σιγά- σιγά προχωρήσαμε στο επόμενο, όπου πρώτα επεξεργαστήκαμε την εικόνα του.
Παίξαμε με την εικόνα  του μαθήματος βρίσκοντας λεξούλες που έχουν το ι.
Διαβάσαμε το κείμενο με διάφορους τρόπους και τώρα έχουμε αρχίσει να παίρνουμε και μία προτασούλα του κειμένου και να τη διαβάζουμε κάθε φορά με διαφορετικό σημείο στίξης. 
Ακούσαμε το τραγούδι από τα Λάχανα και Χάχανα και το δραματοποιήσαμε. Σκεφτήκαμε τι άλλο θα μπορούσε να έχει ο ιπποπόταμος στο σακί του που να τελειώνουν σε -ι και κάναμε με αυτά μια λίστα στον πίνακα. (Θα τη χρησιμοποιήσουμε αργότερα για τον ορθογραφικό μας κανόνα)
Κάναμε σε χρόνο μηδέν τις ασκήσεις του βιβλίου και του τετραδίου που πλέον μας φαίνονται πανεύκολες. Πάμε να παίξουμε κι από εδώ με τις ιστορίες και πρώτα με το ηλεκτρονικό μας βιβλίο. Πάτα την εικόνα και βρες το μάθημα για να παίξεις με τα κομμάτια του παζλ.
Το επόμενο παιχνίδι είναι από τη σελίδα Στην τάξη.
Τώρα παίζουμε με τη σελίδα inschool.gr. Στο πρώτο παιχνίδι κάνουμε επανάληψη στα φωνήεντα και βρίσκουμε από ποιο γράμμα αρχίζει κάθε εικόνα.
Εδώ βρίσκουμε από ποια εικόνα αρχίζει από την παρεούλα που μας δίνει
κι εδώ από ποια παρεούλα αρχίζει η κάθε εικόνα.
Για τα παιδάκια μου που ξέρουν και τα υπόλοιπα γράμματα αλλά κι αυτά που θέλουν να προσπαθήσουν παίζουμε το παρακάτω παιχνίδι όπου βρίσκουμε την λέξη που μας δείχνει η εικόνα.
Συνεχίζουμε φτιάχνοντας τις παρακάτω λέξεις με μεγάλα γράμματα. Μην ξεχνάς να πατάς το πορτοκαλί κουμπί για να αλλάξεις λέξη.
Τώρα παίζουμε με την Ξεκούρδιστη τάξη
και  τέλος μπορούμε να φτιάξουμε την εικόνα του μαθήματος σε παζλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου