ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ
Ο δημοσιογράφος μας θύμισε τι είδαμε στο προηγούμενο μάθημα κι έτσι προχωρήσαμε στην επεξεργασία του επόμενου παρατηρώντας την εικόνα και τον τίτλο του καινούργιου μας μαθήματος.
Αναρωτηθήκαμε ποιος μπορεί να είναι ο καινούργιος μαθητής και διαβάζοντας το μάθημα ανακαλύψαμε το κουτάβι. Κυκλώσαμε το αι στο κείμενο κι αφού το διαβάσαμε αρκετές φορές σκεφτήκαμε εμείς τι όνομα θα μπορούσαμε να δώσουμε στο σκυλάκι. Προχωρήσαμε στις ασκήσεις του βιβλίου και του τετραδίου και τώρα είμαστε έτοιμοι να παίξουμε με τα κομμάτια του παζλ από το ηλεκτρονικό βιβλίο.
Αναρωτηθήκαμε ποιος μπορεί να είναι ο καινούργιος μαθητής και διαβάζοντας το μάθημα ανακαλύψαμε το κουτάβι. Κυκλώσαμε το αι στο κείμενο κι αφού το διαβάσαμε αρκετές φορές σκεφτήκαμε εμείς τι όνομα θα μπορούσαμε να δώσουμε στο σκυλάκι. Προχωρήσαμε στις ασκήσεις του βιβλίου και του τετραδίου και τώρα είμαστε έτοιμοι να παίξουμε με τα κομμάτια του παζλ από το ηλεκτρονικό βιβλίο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου