Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 

ΤΡΙΤΗ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020

Καλημέρα!
Οι εργασίες μας για σήμερα είναι:
1. Διαβάζω το κείμενο τα ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ (το έχω στείλει στο email) πολλές φορές κι απαντώ στις ερωτήσεις. Αν θέλεις μπορείς να το ηχογραφήσεις στο κινητό και να μου το στείλεις. Κάνω αντιγραφή και ορθογραφία 3 φορές την πρόταση με τα κόκκινα γράμματα στο πράσινο τετράδιο. 
2. Παίζω ένα παιχνίδι που ταιριάζω τις εικόνες με τις λέξεις τους. Προσοχή στις παγίδες μου!
Δημιουργήθηκε στο learningapps

3. Παίζω κι ένα παιχνίδι μαθηματικών για να κάνω επανάληψη στην πρόσθεση και στην αφαίρεση.
Δημιουργήθηκε στο learningapps

4. Κάνω το φύλλο εργασίας μου για να μαθηματικά (επίσης το έχω στείλει στο email) και το στέλνω πίσω μέχρι το βράδυ.
Τις δραστηριότητες μπορείτε να τις κάνετε και από τη σελίδα της ψηφιακής μας τάξης https://e-me.edu.gr/groups/schoolclass/wall

Ραντεβού πάλι αύριο.
Πολλά φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου