Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 

ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020

Αγαπημένα μου παιδάκια, καλημέρα!
Από σήμερα και κάθε μέρα θα κάνουμε τις εργασίες μας από εδώ ή από τη σελίδα της ψηφιακής μας τάξης στην e-me.
Για σήμερα:
1. Διαβάζω το κείμενο από την παρακάτω παρουσίαση.

2. Κάνω την παρακάτω δραστηριότητα που βασίζεται στο κείμενο που διάβασα πατώντας την εικόνα.
Δημιουργήθηκε στο learningapps

3. Κατεβάζω το κείμενο ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ που έστειλα στο email και κάνω Ανάγνωση πολλές φορές τα μπλε γράμματα. Αν θέλετε μπορείτε να το ηχογραφήσετε στο κινητό και να μου το στείλετε στο email. Αντιγραφή και ορθογραφία θα έχετε την πρόταση με τα κόκκινα γράμματα 3 φορές στο πράσινο τετράδιο. (Αν δεν το έχετε στην τσάντα σας αντιγράψτε το σε κάποιο τετράδιο που έχετε σπίτι) Την ορθογραφία θα μας την πουν και θα την εξετάσουν οι γονείς μας. Τα αυτοκόλλητα θα τα βάλω εγώ μόλις ανοίξουμε κι αν τις έχεις κάνει όλες θα γεμίσω και την καρτέλα σου!
4. Παρακολουθώ πολύ προσεκτικά το παρακάτω βίντεο.
5. Κάνω τη δραστηριότητα με αυτά που παρακολούθησα στο βίντεο πατώντας την εικόνα από κάτω.
Δημιουργήθηκε στο lerningapps
6. Κάνω την εργασία ΠΛΕΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ που έστειλα στο email και τη στέλνω πίσω στο email μέχρι το βράδυ.
7. Ξεκινώ την εργασία ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ που επίσης έστειλα στο email και τη στέλνω πίσω μετά από μία εβδομάδα που θα το έχω ολοκληρώσει.
Τις δραστηριότητες μπορείτε να τις κάνετε και από τη σελίδα της ψηφιακής μας τάξης https://e-me.edu.gr/groups/schoolclass/wall


Ραντεβού πάλι αύριο.
Πολλά φιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου