ΜΑΘΗΜΑ 12
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ- ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ =, > ΚΑΙ <
Εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το μάθημα γιατί έτσι παραμυθού που είμαι βρήκα πάλι την ευκαιρία να το κάνω πιο προσιτό στα παιδιά.
Αφού τις προηγούμενες μέρες δουλέψαμε πολύ τους αριθμούς βρίσκοντας τον μεγαλύτερο και τον μικρότερο και βάζοντάς τους στη σειρά μας ήταν πιο εύκολο να καταλάβουμε ότι σε μία σύγκριση βρίσκουμε πρώτα τον μεγαλύτερο αριθμό. Το καινούριο που έπρεπε να μάθουμε ήταν το σωστό σύμβολο που θα χρησιμοποιούσαμε κάθε φορά. Κι αυτό το λύσαμε με το παρακάτω παραμύθι.
Αφού το διαβάσαμε κάναμε εξάσκηση με τη φάλαινα και τα ψαράκια της και στον πίνακα.
Αυτό που χρειάστηκε να διευκρινίσουμε και που δεν το λέγαμε το παραμύθι είναι το σύμβολο της ισότητας =. Μετρήσαμε τα ψαράκια κι από τις δύο πλευρές και είδαμε ότι ήταν ίσα. Τότε η φάλαινα μπερδεύτηκε και δεν ήξερε τι να κάνει. Φώναζε: Ιιιιιιιιιιιιιιιιι, δεν ξέρω ποιο να φάω, και το στόμα της έγινε δύο γραμμές για να τα φάει και από τις δύο μεριές!
Πολύ ωραίο είναι και το παρακάτω βίντεο που αντί για φάλαινα έχει ένα κροκοδειλάκι.
Όμως με τόσο φαγητό η φάλαινα ήθελε κι επιδόρπιο. Βρ'ηκε λοιπόν στο βυθό βάζα με καραμέλες και ήθελε να φάει τα πιο πολλά. Δουλεύοντας στον διαδραστικό μας βάλαμε το στόμα της φάλαινας ανάμεσα στα βάζα με τις καραμέλες.
Στη συνέχεια πήραμε τα μεγάλα ζάρια μας και δουλέψαμε στα τετραγωνάκια σημειώνοντας τον αριθμό που έφερναν τα ζάρια μας και βάζοντας ανάμεσά τους το σωστό σημαδάκι. Πάμε να παίξουμε τώρα με τη σελίδα jele.gr. Βοήθησε τον κάστορα να φτιάξει τις γραμμές του τρένου
και παίξε με τον βάτραχο, το κουνελάκι και τα βότσαλά τους.
Αφού τις προηγούμενες μέρες δουλέψαμε πολύ τους αριθμούς βρίσκοντας τον μεγαλύτερο και τον μικρότερο και βάζοντάς τους στη σειρά μας ήταν πιο εύκολο να καταλάβουμε ότι σε μία σύγκριση βρίσκουμε πρώτα τον μεγαλύτερο αριθμό. Το καινούριο που έπρεπε να μάθουμε ήταν το σωστό σύμβολο που θα χρησιμοποιούσαμε κάθε φορά. Κι αυτό το λύσαμε με το παρακάτω παραμύθι.
Αυτό που χρειάστηκε να διευκρινίσουμε και που δεν το λέγαμε το παραμύθι είναι το σύμβολο της ισότητας =. Μετρήσαμε τα ψαράκια κι από τις δύο πλευρές και είδαμε ότι ήταν ίσα. Τότε η φάλαινα μπερδεύτηκε και δεν ήξερε τι να κάνει. Φώναζε: Ιιιιιιιιιιιιιιιιι, δεν ξέρω ποιο να φάω, και το στόμα της έγινε δύο γραμμές για να τα φάει και από τις δύο μεριές!
Πολύ ωραίο είναι και το παρακάτω βίντεο που αντί για φάλαινα έχει ένα κροκοδειλάκι.
Στη συνέχεια πήραμε τα μεγάλα ζάρια μας και δουλέψαμε στα τετραγωνάκια σημειώνοντας τον αριθμό που έφερναν τα ζάρια μας και βάζοντας ανάμεσά τους το σωστό σημαδάκι. Πάμε να παίξουμε τώρα με τη σελίδα jele.gr. Βοήθησε τον κάστορα να φτιάξει τις γραμμές του τρένου
και παίξε με τον βάτραχο, το κουνελάκι και τα βότσαλά τους.
πηγή: logicieleducatif.fr |
Σε αυτό το παιχνίδι μπορείς να επιλέξεις δύο επίπεδα ανάλογα τις ταμπέλες πάνω από τον πίνακα. Στο πρώτο ταμπελάκι είναι απλή σύγκριση δύο αριθμών. Μπορείς όμως να διαλέξεις και το δεύτερο ταμπελάκι όπου πρέπει πρώτα να βρεις το αποτέλεσμα της πρόσθεσης και μετά να συγκρίνεις!
πηγή: math.cilenia.com |
Εδώ μπορείς να συγκρίνεις τελίτσες αντί για αριθμούς.
πηγή: abcya.com |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου