Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

ΤΙΤΙΝΑ, Η ΚΟΤΑ

Πριν ξεκινήσουμε κάθε καινούριο μάθημα θα εντάξουμε στην καθημερινότητά μας ένα νέο "παιχνίδι" , τον δημοσιογράφο, στην προσπάθειά μας να καλλιεργήσουμε τον προφορικό μας λόγο, να ενισχύσουμε τη μνήμη μας και να κατανοήσουμε τη συνέχεια της ιστορίας που εκτυλίσσεται στο μάθημα της γλώσσας.
Και μη νομίζετε πως ερχόμαστε σαν δημοσιογράφοι απροετοίμαστοι! Παίρνουμε τα απαραίτητα εργαλεία και παρουσιάζουμε σαν να είμαστε στις ειδήσεις και κάνουμε ζωντανή αναμετάδοση. 
Αυτό το παιχνίδι ρόλου μας ενθουσιάζει και μας βοηθάει να θυμηθούμε τι είχαμε δει στο προηγούμενο μάθημα. Αφού λοιπόν θυμηθήκαμε επεξεργαστήκαμε την καινούρια εικόνα του μαθήματος και τον τίτλο του και κάναμε υποθέσεις. Μιλήσαμε για τις κότες και είδαμε λιγάκι το βίντεο για το πώς βγαίνει ένα κοτοπουλάκι από το αυγό.
Αν σου αρέσουν οι κοτούλες άκου ένα τραγούδι για την κότα την Βαρβάρα από το Mazoo and the Zoo.
Με αφορμή το τρένο της εικόνας μιλήσαμε για τα μεταφορικά μέσα και τα πράγματα που χρειαζόμαστε όταν ετοιμαζόμαστε για ταξίδι.
Αν σου αρέσουν τα τρένα μπορείς να δεις το παρακάτω βίντεο
ή να δεις το μουσείο για τους σιδηρόδρομους.
Στη συνέχεια κάναμε ανάγνωση με όλους τους τρόπους που έχουμε πει σε προηγούμενες αναρτήσεις. Ακούσαμε το τραγούδι του ποιήματος από τα Λάχανα και χάχανα,
κάναμε τις ασκήσεις και συμπληρώσαμε τον "Αγκαλίτσα" μας.
Οι ασκήσεις του βιβλίου και του τετραδίου ήταν για μας πολύ εύκολες κι αφού είχαμε ήδη δει το γράμμα τ βρήκαμε ευκαιρία να αγγίξουμε λιγάκι γραμματική και να μάθουμε το ένα και τα πολλά. Κάθε παιδί πήρε ένα καρτελάκι με το "το" κι ένα με το "τα". 
Μέσα από την παρακάτω παρουσίαση βλέπαμε τις εικόνες, σηκώναμε το αντίστοιχο καρτελάκι κι επιβεβαιώναμε τις απαντήσεις μας.


Μπορώ να πω ότι δεν μας δυσκόλεψε καθόλου. Πάμε όμως να παίξουμε κι εδώ για περισσότερη εξάσκηση. 
Τα παρακάτω παιχνίδια είναι από τη σελίδα inschool. gr. Βρες από ποιο γράμμα αρχίζει η εικόνα.
Τώρα βρες ποια εικόνα αρχίζει από κάθε συλλαβή.
Και το ανάποδο, από ποια συλλαβή αρχίζει η εικόνα.
Το ξέρω ότι δεν γνωρίζεις όλα τα γράμματα αλλά αν κοιτάξεις την πρώτη παρεούλα μπορείς να καταλάβεις ποια λέξη δείχνει η εικόνα.
Μπορείς να βάλεις τόνο στις παρακάτω λέξεις;
Προσπάθησε να φτιάξεις τη λέξη που δείχνει η εικόνα.

Από τη σελίδα Στην τάξη διαλέγουμε όποια δραστηριότητα μας αρέσει και παίζουμε.
Και δεν ξεχνάμε να επισκεφτούμε το ηλεκτρονικό βιβλίο και να παίξουμε με το μάθημα πατώντας τα κομμάτια του παζλ.
Και τέλος μπορείς να φτιάξεις το παζλ της εικόνας του μαθήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου