Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 8

Το 8 μας δυσκόλεψε λιγάκι στη γραφή του αλλά προσπαθήσαμε να το απλοποιήσουμε όσο μπορούσαμε αφήνοντας τα παιδιά να επιλέξουν τον τρόπο που θα το γράφουν.
Για να μάθουμε το 8 σκεφτήκαμε τα χταπόδια που έχουν 8 πόδια κι ακούσαμε το αντίστοιχο τραγουδάκι από τα Ζουζούνια.
Για να μάθουμε να το γράφουμε μάθαμε ένα ποιηματάκι. Χρησιμοποιήσαμε και το ς που είχαμε μόλις την προηγούμενη μέρα μάθει για να το συνδυάσουμε:
Από πάνω μέχρι κάτω
ένα σίγμα τελικό
κι ένα ανάποδο αγκαλίτσα
φτιάχνουνε μαζί το 8.
Αλλά επειδή όπως είπαμε αυτός ο τρόπος δυσκολεύει κάποια παιδιά δείξαμε κι εκείνον με τα δύο κυκλάκια. 
Για να το θυμηθούμε ακολουθούμε το μαγικό μολύβι.
Στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχησης με κάρτες για να κάνουμε ζευγαράκια. Κάποια παιδιά είχαν στην κάρτα τους αριθμό ενώ κάποια άλλα τελίτσες.
πηγή καρτών : teachers pay teachers
Έπρεπε να κάνουν ζευγάρι τον αριθμό με τις τελίτσες τους. Με τα ζευγάρια που έφτιαξαν τα παιδιά παίξαμε κουτσό.
Το ένα παιδί ανέβαινε και το άλλο κατέβαινε. Κάθε φορά που πατούσε τον αριθμό θα έπρεπε να λέει και ποιος ήταν. 
Πάμε να παίξουμε με το 8 από τη σελίδα insvhool.gr. Πρώτα μετράμε ευρώ ή γράμματα.

Στη συνέχεια βρίσκω σε ποιο κυκλάκι της κάμπιας βρίσκεται κάθε αριθμός.
Τώρα διάλεξε όποιο παιχνίδι από τα παρακάτω θέλεις και βάλε στη σειρά δαχτυλάκια ή αριθμούς.



Τώρα κάνουμε επανάληψη στους αριθμούς 6-7 και 8 από τη σελίδα Στην τάξη.

Και τέλος, αν και φτάνουμε ως το 8, ξέρουμε να μετράμε ως το 10 και μετράμε ψαράκια. Διάλεξε το δεύτερο ταμπελάκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου