ΜΑΘΗΜΑ 29
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ
(+) ΚΑΙ (-)
Ξεκινήσαμε το μάθημά μας από το βιβλίο εστιάζοντας για πρώτη μέρα μόνο στη διάκριση των συμβόλων. Ξεκαθαρίσαμε πότε βάζουμε + και πότε - χωρίς δυσκολία.
Στις ασκήσεις όπου χρειαζόταν να συμπληρώσουμε εμείς το σύμβολο μας βοηθούσε πάντα το αποτέλεσμα της πράξης. Γνωρίζαμε ότι όταν το αποτέλεσμα ήταν μεγαλύτερο των αριθμών τότε κάναμε πρόσθεση ενώ όταν ήταν μικρότερο κάναμε αφαίρεση.
Εκεί που δυσκολευτήκαμε λιγάκι ήταν στις οικογένειες, όταν δηλαδή έπρεπε να φτιάξουμε δύο αφαιρέσεις από μία πρόσθεση. Για να διευκολυνθούμε κάναμε τη δραστηριότητα με τους χιονάνθρωπους. Έδωσα σε κάθε παιδί έναν χιονάνθρωπο όπου πάνω στην κοιλιά του είχε θέση για 2 προσθέσεις και 2 αφαιρέσεις (θέλοντας έτσι να θυμηθούμε και την αντιμεταθετική ιδιότητα της πρόσθεσης). Κάθε παιδί επίσης πήρε 3 κάρτες με αριθμούς.
Με αυτές τις κάρτες και χρησιμοποιώντας μόνο αυτούς τους αριθμούς έπρεπε να φτιάξουμε 2 προσθέσεις και 2 αφαιρέσεις.
Χρειαστήκαμε πολλές προσπάθειες για να το καταλάβουμε αλλά στο τέλος τα καταφέραμε. Ώρα για παιχνίδι! Πρώτα θα παίξουμε με τα σύμβολα + και -.
Παίζουμε με τη σελίδα jele.gr. Στο πρώτο παιχνίδι βοήθησε την κουκουβάγια να φέρει το μπαλάκι στα παιδιά.
Σε αυτό το παιχνίδι βρίσκουμε ποιες πράξεις δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα.
Εδώ βοήθησε την Τολμηρή και τη μέλισσα να φορτώσουν τα λουλούδια στο καρότσι βρίσκοντας τη σωστή πράξη.
Βοήθησε την Παρατηρητική να καθαρίσει την τριανταφυλλιά από τις πασχαλίτσες.
Βοήθησε την Τολμηρή να βάλει τα αυγά στην αυγοθήκη χωρίς να τα σπάσει.
Εδώ βοηθάμε να περάσουν το ποτάμι για να μαζέψουν μήλα.
Με ποιους τρόπους μπορείς να φτιάξεις τον αριθμό; Διάλεξε το σωστό καρτελάκι για να έχεις τον αριθμό που σου ζητάει.
πηγή: ixl.com
Διάλεξε το επίπεδο 4 και το παιχνίδι βρες την πράξη.
πηγή: Αερόστατο
Διάλεξε πόσο θα ανέβει ή θα κατέβει το ασανσέρ για να πάνε τα πράγματα στον σωστό όροφο.
πηγή: k5learning.com
Τα δύο επόμενα παιχνίδια είναι για να διαλέξουμε το σωστό σημαδάκι. Σκέψου και διάλεξε + ή - ;
Και κάτι πιο δύσκολο...
Στο τελευταίο παιχνίδι διάλεξε την πρώτη κόκκινη καρτελίτσα και φτιάξε με τους αριθμούς που σου δίνουν 2 προσθέσεις και 2 αφαιρέσεις, όπως κάναμε με τους χιονάνθρωπους.
Στις ασκήσεις όπου χρειαζόταν να συμπληρώσουμε εμείς το σύμβολο μας βοηθούσε πάντα το αποτέλεσμα της πράξης. Γνωρίζαμε ότι όταν το αποτέλεσμα ήταν μεγαλύτερο των αριθμών τότε κάναμε πρόσθεση ενώ όταν ήταν μικρότερο κάναμε αφαίρεση.
Εδώ βοήθησε την Τολμηρή και τη μέλισσα να φορτώσουν τα λουλούδια στο καρότσι βρίσκοντας τη σωστή πράξη.
Βοήθησε την Παρατηρητική να καθαρίσει την τριανταφυλλιά από τις πασχαλίτσες.
Βοήθησε την Τολμηρή να βάλει τα αυγά στην αυγοθήκη χωρίς να τα σπάσει.
Εδώ βοηθάμε να περάσουν το ποτάμι για να μαζέψουν μήλα.
Με ποιους τρόπους μπορείς να φτιάξεις τον αριθμό; Διάλεξε το σωστό καρτελάκι για να έχεις τον αριθμό που σου ζητάει.
πηγή: ixl.com |
πηγή: Αερόστατο |
πηγή: k5learning.com |
Και κάτι πιο δύσκολο...
Στο τελευταίο παιχνίδι διάλεξε την πρώτη κόκκινη καρτελίτσα και φτιάξε με τους αριθμούς που σου δίνουν 2 προσθέσεις και 2 αφαιρέσεις, όπως κάναμε με τους χιονάνθρωπους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου