Το πρώτο συναίσθημα που αγγίξαμε ήταν η αγάπη γιατί μαθαίνοντας να την εκφράζουμε σωστά όποια μορφή κι αν έχει, φιλική, μητρική, παιδική κ.α., δημιουργούμε μία σωστή βάση για την έκφραση όλων των συναισθημάτων μας.Παρουσιάσαμε στην τάξη το δέντρο των συναισθημάτων. Μιλώντας για τα συναισθήματα είπαμε ότι δεν υπάρχουν καλά και κακά συναισθήματα. Όλα είναι κομμάτι του εαυτού μας κι εμείς μαθαίνουμε να τα εκφράζουμε και να τα διαχειριζόμαστε.
Διευκρινίσαμε ότι θα μιλήσουμε για την αγάπη και κολλήσαμε το πρόσωπο της αγάπης στο δεντράκι μας. Παρακολουθήσαμε έπειτα το βίντεο για το δέντρο που έδινε.
Μιλήσαμε με ποιον τρόπο έδειχνε το δέντρο την αγάπη του στο παιδί αλλά και το παιδί στο δέντρο. Αφού διαπιστώσαμε ότι το παιδί δεν έδειχνε αγάπη στο δέντρο μιλήσαμε για το πώς θα μπορούσε το παιδί να του δείξει την αγάπη του. Μιλήσαμε επίσης για τον τρόπο που δείχνουμε εμείς την αγάπη μας σε κάποιον αλλά και πώς οι άλλοι μας δείχνουν την αγάπη τους. Συγκεντρώνοντας τις απαντήσεις μας γράψαμε σε καρδούλες τι σημαίνει αγάπη.
Τις καρδούλες αυτές τις κολλήσαμε στον φάκελο της αγάπης που υπήρχε στην πόρτα μας.
Έπειτα τα παιδιά έκαναν ζευγάρια και στάθηκαν κάτω από τον φάκελο της αγάπης. Κάθε ζευγάρι έπρεπε με μία κίνηση να εκφράσει την αγάπη του.
Σειρά είχαν τα πρόσωπα που μας αγαπούν κι αγαπάμε. Σε αυτή την ηλικία πρωταγωνιστές είναι οι γονείς κι αυτό στάθηκε αφορμή να διαβάσουμε το παραμύθι της Debi Gliori "Θα σ'αγαπώ ό,τι κι αν γίνει".
Μετά από συζήτηση βγάλαμε το συμπέρασμα ότι η αγάπη δεν χάνεται ούτε αλλάζει ακόμα κι όταν κάποιες φορές είμαστε θυμωμένοι με κάποιον που αγαπάμε ή μας αγαπά. Για να εκφράσουμε την αγάπη μας στους γονείς μας φτιάξαμε μία καρδούλα όπου μέσα γράφαμε γιατί τους αγαπάμε.
Υποσχεθήκαμε όταν πάμε σπίτι να κάνουμε μία πράξη αγάπη για αυτούς. Και για να μη μείνουν παραπονεμένα τα παιδάκια μου πήραν κι από μένα μία καρδούλα που τους έλεγε γιατί τα αγαπώ.
Συμπληρώνοντας τα φύλλα εργασίας μας δεν παραλείψαμε να ακούσουμε τα παρακάτω τραγούδια που μιλούν για την αγάπη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου