ΤΟ ΔΙΨΗΦΟ ΦΩΝΗΕΝ ΟΙ
Συνεχίσαμε με το δίψηφο φωνήεν οι αν και οι γραμματικοί κανόνες μας έπεσαν μαζεμένοι και δεν προλαβαίνουμε να τους αφομοιώσουμε. Με την επανάληψη όμως ευελπιστώ... Αρχικά ασχοληθήκαμε με την αναγνώριση κι ανάγνωση του δίψηφου οι.
Κι όπως πάντα διαβάσαμε το παραμύθι του.
Βάλαμε την καρτέλα του στο γουρουνάκι μας και διαβάσαμε λέξεις από τη σελίδα logouergon.gr.
Μάθαμε ότι βάζουμε το οι όταν είναι πολλοί και παίξαμε στην τάξη μερικά παιχνίδια που θα βρεις και παρακάτω. Με τις διάφορες λέξεις που μάθαμε συμπληρώσαμε τον Αγκαλίτσα μας.
Για να φτιάξουμε την πρότασή μας στο τετράδιο αυτή τη φορά δεν διαλέξαμε μία λέξη από αυτές που είδαμε αλλά διαλέξαμε 2 κάρτες. Στη μία υπήρχε ένα ζωάκι και στην άλλη πολλά ζωάκια.
Τα παιδιά έπρεπε με αυτές τις κάρτες να φτιάξουν μία αστεία πρόταση συνδυάζοντάς τες. Π.χ. Ένας αχινός και τρεις ρινόκεροι τρώνε παγωτό.
Πάμε να παίξουμε τα παιχνίδια που παίξαμε και στην τάξη. Πρώτα παίζουμε με το λογισμικό του υπουργείου και τον Φαγαλέξη. Βρες το παιδί που λείπει το οι από το όνομά του.
Έπειτα παίζουμε με τη σελίδα jele.gr.
Και τέλος με την Πολύχρωμη τάξη.
Κι όπως πάντα διαβάσαμε το παραμύθι του.
Μάθαμε ότι βάζουμε το οι όταν είναι πολλοί και παίξαμε στην τάξη μερικά παιχνίδια που θα βρεις και παρακάτω. Με τις διάφορες λέξεις που μάθαμε συμπληρώσαμε τον Αγκαλίτσα μας.
Για να φτιάξουμε την πρότασή μας στο τετράδιο αυτή τη φορά δεν διαλέξαμε μία λέξη από αυτές που είδαμε αλλά διαλέξαμε 2 κάρτες. Στη μία υπήρχε ένα ζωάκι και στην άλλη πολλά ζωάκια.
Τα παιδιά έπρεπε με αυτές τις κάρτες να φτιάξουν μία αστεία πρόταση συνδυάζοντάς τες. Π.χ. Ένας αχινός και τρεις ρινόκεροι τρώνε παγωτό.
Πάμε να παίξουμε τα παιχνίδια που παίξαμε και στην τάξη. Πρώτα παίζουμε με το λογισμικό του υπουργείου και τον Φαγαλέξη. Βρες το παιδί που λείπει το οι από το όνομά του.
Έπειτα παίζουμε με τη σελίδα jele.gr.
Και τέλος με την Πολύχρωμη τάξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου