Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑ 15

ΜΕΤΡΩ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

Σήμερα μάθαμε πώς βρίσκουμε την περίμετρο των σχημάτων ή όπως λέγαμε συνέχεια στην τάξη: το γύρω- γύρω. Σε αυτό το μάθημα μας βοήθησε ο παππούς μου!!!!
Όχι, δεν τον έφερα στην τάξη. Είπα στα παιδιά ότι ο παππούς μου έχει ένα πρόβλημα και ζήτησε από τα παιδιά να τον βοηθήσουν. Ο παππούς μου, λοιπόν, έχει 4 χωράφια. Το ένα χωράφι έχει ελιές, το άλλο χωράφι έχει λεμονιές, το άλλο πορτοκαλιές και το τελευταίο είναι αμπέλι. Κάθε μέρα ο παππούς μου μαζεύει τους καρπούς, τους βάζει στα τσουβάλια αλλά μέχρι να τα κάνει όλα αυτά νυχτώνει. Αφήνει τους καρπούς στο χωράφι για να τους πάρει την επόμενη μέρα. Αλλά συμφορά!!!!! Κάποιος έχει πάρει τους καρπούς. Τι μπορεί να κάνει ο παππούς μου για να προστατέψει τα χωράφια του;
Τα παιδιά μου είπαν ότι έπρεπε να βάλει γύρω- γύρω σύρμα για να τα φράξει.  Τα ρώτησα έπειτα πού θα ξέρει ο παππούς μου πόσο σύρμα να πάρει; Μου απάντησαν ότι έπρεπε να το μετρήσει με το μέτρο.
Με αυτό αφορμή χώρισα τα παιδιά σε 4 ομάδες και σε κάθε ομάδα έδωσα ένα σχήμα ίδιο με εκείνο που είχε το κάθε χωράφι του παππού. Τους έδωσα επίσης και καρτελίτσες και είπαμε ότι κάθε καρτελίτσα αντιστοιχεί σε 1 μέτρο. Θα έπρεπε να μου πουν τα παιδιά πόσα μέτρα να αγοράσει ο παππούς για κάθε χωράφι. Δουλέψαμε ομαδικά και βάλαμε τα καρτελάκια γύρω- γύρω.



 Όταν τελειώσαμε μετρήσαμε πόσα καρτελάκια βάλαμε και πόσα μέτρα έπρεπε να αγοράσει ο παππούς.



 Οι ασκήσεις του βιβλίου μετά μας φαίνονταν πανεύκολες. Πάμε τώρα για εξάσκηση.
Βοήθησε το βάτραχο γεωργό με τα χωράφια του.
http://www.jele.gr/activity/b/math/mathB116.swf
 Διάλεξε την περίμετρο και το επίπεδο δυσκολίας και παίξε το παρακάτω παιχνίδι.
http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks2/maths/perimeter_and_area/index.html
 Βοήθησε τον Άνταμ το μυρμήγκι να βρει την περίμετρο.
http://www.beaconlearningcenter.com/WebLessons/AdamAnt/page5.htm
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου