ΕΝΟΤΗΤΑ 6
ΜΑΘΗΜΑ 1
ΜΗΝΥΜΑΤΑ
Αυτό το μάθημα με έβαλε σε σκέψεις! Τα βιβλία μας δεν συμβαδίζουν με την εποχή μας. Κι αυτό γιατί όταν είπα στα παιδιά ότι θα μάθουμε να στέλνουμε μηνύματα σε χαρτάκια αυτά μου είπαν ότι τώρα υπάρχει το κινητό, κι αντί να τα γράφουμε μπορούμε να τα λέμε κι αυτά το γράφουν μόνα τους! Δεν έχουν κι άδικο! Αλλά και πάλι εμείς πρέπει να μην ξεχνάμε να γράφουμε! Γι' αυτό το κάναμε αυτό το μάθημα πιο βιωματικό.
Ξεκινήσαμε λοιπόν λέγοντας στα παιδιά ότι ο κύριος Μύρος το πρωί που σηκώθηκα μου είχε αφήσει ένα μικρό χαρτάκι. Αρχίσαμε έτσι να βλέπουμε την παρακάτω παρουσίαση και να ακολουθούμε τα βήματά της.
Πήραμε το ασύρματο τηλέφωνο στο σχολείο κι αφήσαμε μηνύματα στον τηλεφωνητή κάνοντας εξάσκηση στα προφορικά μηνύματα. Ακούγαμε τον ήχο κλήσης και τη φωνή που μας έλεγε ότι είναι μη διαθέσιμο (δεν μπορώ να ανεβάσω εδώ αρχείο ήχου για να σας το δείξω!) και μάθαμε πότε πρέπει να μιλάμε και τι να λέμε.
Στα προφορικά μηνύματα Μάθαμε ότι:1. Λέμε το όνομα εκείνου που τηλεγωνούμε.2. Λέμε το δικό μας όνομα για να ξέρει εκείνος που ακούει ποιος του μιλάει.3. Λέμε σύντομα αυτό που θέλουμε να του πούμε. Σειρά είχαν τα γραπτά μηνύματα. Δουλέψαμε πρώτα ομαδικά κι έπειτα ατομικά γράφοντας μηνύματα που μας ζητούσαν τα παιδιά σαν τα παρακάτω.
1. Γράφουμε το όνομα εκείνου που το στέλνουμε, βάζουμε κόμα και κατεβαίνουμε από κάτω.2. Γράφουμε σύντομα αυτό που θέλουμε να του πούμε.3. Γράφουμε το όνομα εκείνου που το στέλνει.Αφού καταλάβαμε πολύ καλά τα μηνύματα και πώς αυτά γράφονται, ανταλλάξαμε μυνήματα μεταξύ μας. Γράψαμε το μύνημά μας και το δώσαμε στον παραλήπτη του!
Η δραστηριότητα αυτή μας άρεσε πολύ!
Ξεκινήσαμε λοιπόν λέγοντας στα παιδιά ότι ο κύριος Μύρος το πρωί που σηκώθηκα μου είχε αφήσει ένα μικρό χαρτάκι. Αρχίσαμε έτσι να βλέπουμε την παρακάτω παρουσίαση και να ακολουθούμε τα βήματά της.
Πήραμε το ασύρματο τηλέφωνο στο σχολείο κι αφήσαμε μηνύματα στον τηλεφωνητή κάνοντας εξάσκηση στα προφορικά μηνύματα. Ακούγαμε τον ήχο κλήσης και τη φωνή που μας έλεγε ότι είναι μη διαθέσιμο (δεν μπορώ να ανεβάσω εδώ αρχείο ήχου για να σας το δείξω!) και μάθαμε πότε πρέπει να μιλάμε και τι να λέμε.
Στα προφορικά μηνύματα Μάθαμε ότι:
1. Λέμε το όνομα εκείνου που τηλεγωνούμε.
2. Λέμε το δικό μας όνομα για να ξέρει εκείνος που ακούει ποιος του μιλάει.
3. Λέμε σύντομα αυτό που θέλουμε να του πούμε.
Σειρά είχαν τα γραπτά μηνύματα. Δουλέψαμε πρώτα ομαδικά κι έπειτα ατομικά γράφοντας μηνύματα που μας ζητούσαν τα παιδιά σαν τα παρακάτω.
Η δραστηριότητα αυτή μας άρεσε πολύ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου