Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 23 

ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ: ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ 100 

Σε αυτό το μάθημα δουλέψαμε το πάτημα στη δεκάδα τόσο συμπληρώνοντας το 100 όσο κατεβαίνοντας κι από το 100.
Πιο συγκεκριμένα, όταν μας δίνουν έναν αριθμό και ζητούν να συμπληρώσουμε το 100 δουλέψαμε με το εξής σχεδιάγραμμα:
Βρίσκουμε πρώτα την κοντινότερη δεκάδα για να πατήσουμε πάνω της, μετράμε πόσα θέλουμε για να πατήσουμε πάνω στη δεκάδα αυτή κι έπειτα το υπόλοιπο για να πατήσουμε το 100. Προσθέτουμε τα πηδηματάκια μας και βρίσκουμε τον αριθμό 68. Άρα από το 32 θέλω ακόμα 68 για να φτάσω το 100.
Το ίδιο χρησιμοποιήσαμε και για το κατέβασμα από το 100.
Βρίσκουμε την κοντινότερη δεκάδα για να πατήσουμε και λογαριάζουμε τα πηδηματάκια μας. Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε για να ανεβούμε ή να κατεβούμε σε οποιοδήποτε αριθμό κι όχι μόνο στο 100.
Έτοιμοι για παιχνίδια;
Διάλεξε το μεσαίο επίπεδο και βοήθησε τη Μόλη να βγει από την πυραμίδα διαλέγοντας τον σωστό αριθμό ή το σωστό σύμβολο στις πράξεις.
Στόχευσε τον σωστό αριθμό για να συμπληρώσεις το 100 και νίκησε τους εξωγήινους.
Κι εδώ μπορείς να παίξεις με την Πολύχρωμη τάξη και το συμπλήρωμα μέχρι το 100.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου