Σάββατο 2 Απριλίου 2016

ΕΝΟΤΗΤΑ 15 

ΜΑΘΗΜΑ 3 

ΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΡΗΜΑ ΕΧΩ

Αφού μάθαμε να το κλίνουμε και να το χρησιμοποιούμε σωστά μέσα στις προτασούλες μας πάμε να παίξουμε με το ρήμα έχω από τη σελίδα του jele. 
Τι να έχει άραγε το Άτακτος και κλαίει;  Βάλε το ρήμα έχω στο σωστό πρόσωπο για να μάθεις.
Στο παρακάτω παιχνίδι θα συναντήσεις το ρήμα έχω στο τώρα και στο χθες. Εμείς μάθαμε μόνο το τώρα αλλά μπορείς να προσπαθήσεις να βρεις και πώς σχηματίζεται το ρήμα στο χθες με τη βοήθεια των κατοικίδιων ζώων της παρέας.
Πάμε τώρα να κάνουμε δραστηριότητες με το ρήμα έχω από τη σελίδα Στην τάξη.
Μπορείς τώρα να συμπληρώσεις και το ρήμα έχω στο σωστό πρόσωπο;
πηγή: users.sch.gr/evniki
Και τέλος μπορείς να παίξεις με τα κομμάτια του παζλ από το ηλεκτρονικό μας βιβλίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου