Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025

ΜΑΘΗΜΑ 14 
ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 3000 

Εδώ δεν θα μείνουμε μόνο στους αριθμούς ως το 3.000 αλλά θα κάνουμε κατευθείαν ως το 10.000 έτσι ώστε τα επόμενα μαθήματα να είναι επαναληπτικά.Ξεκινώντας με την παρουσίασή μας και δουλεύοντας κομμάτι- κομμάτι έχουμε δει όλα τα απαραίτητα για τους αριθμούς μέχρι το 10.000.
Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση και γραφή των μεγάλων αριθμών. Χρησιμοποίησαμε σε αυτό το μάθημα, και θα χρησιμοποιήσουμε ακόμα περισσότερο στην πορεία του μαθήματος, τα παρακάτω καρτελάκια, 
για να έχει κάθε παιδί ξεχωριστό αριθμό να επεξεργαστεί. 
Μάθαμε να ανεβαίνουμε 1000-1000 και 500-500 και βρήκαμε τις Χ-Ε-Δ-Μ σε κάθε αριθμό. Με την παρακάτω ενσωματωμένη εφαρμογή λέγαμε αριθμούς και τους φτιάχναμε βλέποντας τις Χ-Ε-Δ-Μ του αλλά και την αναπαράστασή του με κυβάκια.
πηγή: ictgames.com
Παρακάτω είδαμε την ανάλυση και σύνθεση των αριθμών. Τα παιδιά έκαναν εξάσκηση με την παρακάτω ενσωματωμένη εφαρμογή
πηγή: topmarks.co.uk
αλλά και με τα καρτελάκια στα τετράδιά τους.
Το επόμενο κομμάτι ήταν να βρίσκουμε τον προηγούμενο και τον επόμενο αριθμό. Στην παρουσίασή μας είδαμε κάποια κόλπα ειδικά στους αριθμούς 3.000 ή 4.999 αλλά θέλουμε εξάσκηση μιας και είναι ένα δύσκολο κομμάτι. 
Για το κομμάτι της σύγκρισης χρησιμοποιήσαμε την παρακάτω καρτέλα
όπου τα παιδιά έγραφαν στον διαδραστικό τους αριθμούς που άκουγαν κι έβαζαν ανάμεσά τους το σημάδι της ισότητας ή ανισότητας.
Μετά ασχοληθήκαμε με τη σειροθέτηση, πρώτα ομαδικά κι έπειτα ατομικά στα τετράδιά μας, όπως όριζε η παρουσίαση.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, πήραν ένα ταμπλό και 5 καρτελάκια κι έπρεπε να τα βάλουν στη σειρά, ανάλογα τις οδηγίες μου, από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο ή αντίστροφα.

Για το τέλος αφήσαμε τους μεγαλύτερους ή μικρότερους αριθμούς που μπορούμε να φτιάξουμε με συγκεκριμένα ψηφία και τις αριθμογραμμές. Αφού ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις του βιβλίου μας και για τα 3 κεφάλαια συμπληρώσαμε και τον "Τσεπάκια" μας.

Τώρα μπορούμε να παίξουμε τα πάντα! 
Πρώτα διαβάζουμε και γράφουμε αριθμούς.
πηγή: inschool.gr



πηγή παιχνιδιών: wordwall.net

πηγή: learningapps.org
Εδώ ανέβα 100-100 από τον αριθμό που σου δίνει.
πηγή: inschool.gr
Φτιάξε ή βρες τον αριθμό σου με κυβάκια!
πηγή: hoodamath.com

πηγή: wordwall.net
Στα παρακάτω παιχνίδια βρες την αξία του ψηφίου που σου ζητά ή φτιάξε τον αριθμό με τις Χ-Ε-Δ-Μ που σου δίνει.




πηγή παιχνιδιών: wordwall.net

πηγή: learningapps.org

πηγή: free-training-tutorial.com

πηγή: wordwall.net
Τώρα πάμε να αναλύσουμε και  να συνθέσουμε αριθμούς!
πηγή: inschool.gr

πηγή: free-training-tutorial.com

πηγή: sheppardsoftware.com
Σε αυτό το παιχνίδι σου ζητά να βρεις τον αριθμό που είναι ανάμεσα. Χρησιμοποίησε τα κόλπα που μάθαμε για το πριν και το μετά.
πηγή: ictgames.com
Τώρα σύγκρινε τους παρακάτω αριθμούς.
πηγή: learningapps.org

πηγή: sheppardsoftware.com

πηγή: iknowit.com
Παρακάτω βάλε τους αριθμούς στη σειρά, όπως σου ζητούν.
πηγή: ictgames.com




πηγή παιχνιδιών: learningapps.org

πηγή: iknowit.com

πηγή: sheppardsoftware.com
Εδώ, φτιάξε τον μεγαλύτερο ή τον μικρότερο αριθμό

πηγή παιχνιδιών: inschool.gr
κι εδώ συμπλήρωσε τις αριθμογραμμές.
πηγή: transum.org

πηγή: inschool.gr
Στα τελευταία παιχνίδια παίζουμε με όλα όσα έχουμε μάθει για τους μεγάλους αριθμούς.
πηγή: Στην τάξη

πηγή: wordwall.net

πηγή: iknowit.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου