ΜΑΘΗΜΑ 11
ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΚΕΡΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ
Τελειώσαμε σήμερα το 11ο κεφάλαιο στα Μαθηματικά μας που κάπως μας δυσκόλεψε. Αλλά δεν το βάζουμε κάτω. Θα συνεχίσουμε να τα δουλεύουμε και να κάνουμε εξάσκηση και σιγά- σιγά θα καταφέρουμε να τα ξεμπερδέψουμε.
Το κόψαμε σε μικρά κομμάτια για να μας γίνει πιο εύκολο. Στο πρώτο κομμάτι αρχίσαμε βλέποντας μία παρουσίαση που μας βοήθησε να γνωρίσουμε τα κέρματα του ευρώ. Κάθε κέρμα το βρίσκαμε και στα δικά μας κομμένα κέρματα. Παίξαμε και τα ενσωματωμένα παιχνίδια της που θα τα βρείτε και παρακάτω.
πηγή: topmarks.co.uk |
Έπειτα τα βάλαμε στη σειρά ανάλογα το μέγεθός τους και είδαμε ότι το μέγεθος είναι ανάλογο της αξίας τους. Όσο μεγαλύτερο το μέγεθος τόσο μεγαλύτερη η αξία τους.
Παίξαμε το παρακάτω παιχνίδι για να βάλουμε τα κέρματα στη σειρά ανάλογα την αξία τους
πηγή: learningapps.org |
Μάθαμε ότι
1 ευρώ = 100 λεπτά
Το φτιάξαμε με διάφορους τρόπους στα κέρματά μας και τους επαληθεύσαμε όλους χρησιμοποιώντας την παρακάτω εφαρμογή.
πηγή: mathsisfun.com |
Πάμε να παίξουμε κι άλλα παιχνίδια για να δούμε πόσο καλά γνωρίζουμε τα κέρματα. Διάλεξε όποιο θέλεις από τα παρακάτω.
πηγή παιχνιδιών: wordwall.net |
πηγή παιχνιδιών: learningapps.org |
Για να κάνουμε εξάσκηση στην αξία των κερμάτων διαλέγουμε από τα παρακάτω παιχνίδια.
πηγή παιχνιδιών: learningapps.org |
Αφού μάθαμε πόσα λεπτά μας κάνουν 1 ευρώ, μάθαμε να τα μετράμε συνολικά. Επισκεφτήκαμε ξανά το γουρουνάκι μας
και στην κατηγορία για τη μέτρηση μετρούσαμε συνολικά πρώτα 4 κέρματα και μετά 5 ή 6. Έπειτα ασχοληθήκαμε με το να φτιάχνουμε ποσά που μας ζητούν. Πήραμε λοιπόν, κι εμείς τον δικό μας κουμπαρά και τις καρτέλες με τα προϊόντα μας και ξεκινήσαμε να βάζουμε τα χρήματα που μας ζητούσαν στον κουμπαρά μας.
πηγή: toytheater.com |
Έλα να παίξουμε παιχνίδια για όσα μάθαμε σε αυτό το κομμάτι. Στα πρώτα φτιάχνουμε το ποσό που μας ζητούν.
πηγή παιχνιδιών: wordwall.net |
πηγή: learningapps.org |
Στο τελευταίο παιχνίδι μπορείς να επιλέξεις αν θέλεις να φτιάξεις ή να μετρήσεις ένα ποσό.
πηγή: natwest.mymoneysense.com |
Στο επόμενο κομμάτι μάθαμε να προσθέτουμε ή να αφαιρούμε χρήματα σε ένα ποσό. Πήραμε πάλι το γουρουνάκι μας κι έδειχνα στα παιδιά κάρτες προβλημάτων σαν την παρακάτω.
Τα παιδιά έφτιαχναν πάλι στο γουρουνάκι- κουμπαρά τους το αρχικό ποσό κι ανάλογα τι μας έλεγε το πρόβλημα βάζαμε ή βγάζαμε χρήματα και τα μετρούσαμε συνολικά ή πόσο μας έμειναν. Φυσικά επαληθεύαμε με την παρακάτω εφαρμογή.
πηγή: toytheater.com |
έφτιαχναν τα ποσά και για τα δύο προϊόντα στον κουμπαρά τους κι έπειτα τα μετρούσαν όλα μαζί. Αυτή τη φορά επαληθεύαμε με την παρακάτω εφαρμογή για να βλέπουμε και το συνολικό ποσό.
πηγή: learningapps.org |
..............................................................................................
Τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό για το επόμενο μάθημα κομμάτι ήταν το συμπλήρωμα. Δουλέψαμε το συμπλήρωμα των κερμάτων με τα δικά μας κέρματα αλλά και με την παρακάτω παρουσίαση.
Εξηγήσαμε ότι προσπαθούμε πρώτα συμπληρώσουμε το 1 ευρώ και μετά τα υπόλοιπα. Αυτό θα μας βοηθήσει και στο επόμενο μάθημά μας για τα ρέστα.
Κι αφού τα δουλέψαμε πολύ μπήκαμε στο βιβλίο και στο τετράδιο. Στο τέλος συμπληρώσαμε και τον "Τσεπάκια" μας με όλα όσα είχαμε μάθει για τα χρήματα.
πηγή: Στην τάξη |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου