ΜΑΘΗΜΑ 10
ΦΤΙΑΧΝΩ ΔΙΨΗΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Χρησιμοποιώντας ό,τι έχουμε μάθει μέχρι τώρα στα μαθηματικά μας και όλες τις τεχνικές νοερών υπολογισμών προχωρήσαμε στο παρακάτω μάθημα. Ξεκινήσαμε αυτό το κεφάλαιο του βιβλίου μας κάνοντας την εισαγωγική δραστηριότητα παιχνίδι.
Πριν παίξουμε όμως είδαμε μία παρουσίαση για να θυμηθούμε τις τεχνικές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε τον στόχο μας.
'Επειτα συμπληρώσαμε όλοι μαζί τους στόχους μας στον διαδραστικό
Χώρισα τα παιδιά σε ομάδες των 5 ατόμων και τους έδωσα έναν αριθμό στόχο. Έπειτα μοίρασα σε κάθε παιδί ένα βελάκι και τους ζήτησα να φτιάξουν με όποια πράξη ήθελαν τον αριθμό στον στόχο τους. Βασικές προϋποθέσεις ήταν να μην υπάρχουν δύο ίδιες πράξεις και να χρησιμοποιήσουν και πρόσθεση και αφαίρεση. Και για να δουλέψουμε και σαν ομάδα έπρεπε όλοι να τσεκάρουν αν οι πράξεις τους ήταν σωστές. Όποιος ήθελε μπορούσε να ζητήσει και δεύτερο βελάκι. Η ομάδα που θα είχε τις περισσότερες σωστές πράξεις θα ήταν και η νικήτρια. Δουλέψαμε με ενθουσιασμό και ορίστε τα αποτελέσματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου