ΜΑΘΗΜΑ 6 (1)
ΒΡΙΣΚΩ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΨΗΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
Σε αυτό το μάθημα δώσαμε περισσότερο σημασία στις δεκάδες και στις μονάδες καθώς και στο ανέβασμα και κατέβασμα ανά 10. Ξεκινήσαμε με την δραστηριότητα του βιβλίου μας, παίζοντάς την στην τάξη μας.
Για περισσότερη εξάσκηση στην ανάγνωση κι αναγνώριση των αριθμών παίξαμε το παρακάτω παιχνίδι. Επειδή οι αριθμοί είναι στα Αγγλικά τους έλεγα εγώ κι εκείνα ταχυδρομούσαν το γράμμα.
πηγή: ictgames.com |
Στη συνέχεια, θέλοντας να κάνουμε εξάσκηση στην αρίθμηση ανά 10 παίξαμε την παρακάτω εφαρμογή.
πηγή: .teacherled.com |
Ανεβοκατεβαίναμε 10-10 παρατηρώντας ότι αλλάζουν μόνο οι δεκάδες και όχι οι μονάδες. Γνωρίσαμε και το φίλο μας το βατραχάκι όπου ήθελε να πάει στη λιμνούλα για να δροσιστεί αλλά μπορούσε να πηδήξει μόνο 10-10. Εμείς έπρεπε να συμπληρώσουμε τα κουτάκια στον διαδραστικό για να το βοηθήσουμε.
Σε αυτό το μάθημα με τη βοήθεια του βατράχου θυμηθήκαμε επίσης να κάνουμε προσθέσεις κι αφαιρέσεις διψήφιων με στρογγυλές δεκάδες, όπως 52 + 30 ή 67 - 20. Σπάγαμε τη στρογγυλή δεκάδα σε δεκαράκια και ανεβαίναμε ή κατεβαίναμε 10-10 όπως ο βάτραχος. Για παράδειγμα:
52 + 30 = 52 + 10 + 10 + 10
Άρα λέγαμε 52 - 62 - 72 - 82
Το ίδιο κάναμε και στην αφαίρεση αλλά κατεβαίνοντας.
Για να θυμηθούμε τους αριθμούς ως το 100 και τις δεκάδες και μονάδες μπορούμε να παίξουμε τα παρακάτω παιχνίδια.
πηγή: jele.gr |
Θυμόμαστε την πρόσθεση και την αφαίρεση δεκάδων με το παρακάτω παιχνίδι.
πηγή: math-play.com |
Στο παρακάτω παιχνίδι βρίσκουμε τις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας ανά 10.
πηγή: jele.gr |
πηγή: topmarks.co.uk |
Εκεί θα βρεις κι αυτά που παίξαμε και στο μάθημα 2.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου