Σάββατο, 17 Οκτωβρίου 2015

Πηγή εικόνας:laikiparadosi.wordpress.com

ΕΝΟΤΗΤΑ 1

ΜΑΘΗΜΑ 5

ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΩ

Τα προβλήματα μας δίνουν τη δυνατότητα να σκεφτόμαστε κι όχι να κάνουμε μηχανικά τις πράξεις, αφού πρέπει πρώτα να επιλέξουμε την πράξη που θα κάνουμε. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να ξεχωρίσουμε τι ξέρουμε και τι ζητάμε και κατόπιν να αποφασίσουμε τι πράξη θα κάνουμε.
Για να γίνει αυτό περισσότερο κατανοητό από τους μαθητές μου συνδύασα τον τίτλο με ένα απλό παιχνίδι που σκέφτηκαν συνάδελφοι του εξωτερικού, για να είμαι ειλικρινής. (Συγνώμη αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο site το βρήκα γιατί ήταν πριν κάμποσο καιρό και το κατέβασα στον υπολογιστή μου).
Χώρισα σε 4 ομάδες τα παιδιά με 5 άτομα στην κάθε ομάδα. Μπροστά από τα ποδαράκια τους άπλωσα 4 καρτέλες με αριθμούς που αντιστοιχούσαν στις απαντήσεις των προβλημάτων που καλούνταν να λύσουν. Έφτιαξα 4 απλά προβλήματα διαφορετικά για την κάθε ομάδα. Τα παιδιά άκουγαν το πρόβλημα και έπρεπε να κάνουν ένα βήμα, πατώντας την καρτέλα με τον σωστό αριθμό για την λύση του προβλήματος. 








Το πιο γρήγορο μας εξηγούσε πώς το βρήκε κι έπαιρνε μια γραμμούλα στο όνομά του. Το παιδί που θα συμπλήρωνε τις περισσότερες γραμμές κέρδιζε. Αυτό γινόταν σε κάθε ομάδα χωριστά και ο βαθμός δυσκολίας του προβλήματος άλλαζε ανάλογα τους μαθητές. Δεν προχωρούσαμε στο επόμενο πρόβλημα αν όλοι οι μαθητές δεν πατούσαν την σωστή καρτέλα.  
Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν και θα το ξαναπαίξουμε. Μπορούμε να το συνδυάσουμε και με την προπαίδεια!!!!!
Παρακάτω μπορείτε να παίξετε κι ένα παιχνίδι από την Πολύχρωμη τάξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου