ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!
ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΚΙ ΕΣΥ!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1:
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Δ:
ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ Ή ΕΠΙΤΗΔΕΣ;
Σειρά είχε να μάθουμε να αναγνωρίζουμε πότε μία πράξη που μας ενοχλεί γίνεται κατά λάθος ή επίτηγες.
Αφού διευκρινήσαμε τι σημαίνει κατά λάθος και τι επίτηδες έξειξα στα παιδιά με κάρτες κάποια υποθετικά σενάρια σαν τα παρακάτω.
Τα παιδιά έπρεπε σε κάθε κάρτα να δουν αν σεβάστηκε ο προσωπικός χώρος του καθενός κι αν αυτό που έγινε ήταν κατά λάθος ή επίτηδες. Σε κάθε περίπτωση δραματοποιούσμαε το σενάριο και συζητούσαμε για τους τρόπους που μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα.
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα βίντεο
κι ακολούθησε συζήτηση για το αν όλα αυτά έγιναν κατά λάθος ή επίτηδες και ποιον τρόπο χρησιμοποιούσε κάθε φορά το κορίτσι για να λύσει το πρόβλημα.
Στο τέλος βγάλαμε τα εξής συμπεράσματα:
Για το τέλος αφήσαμε το φύλλο εργασίας μας όπου έπρεπε μόνοι μας να αποφασίσουμε αν ότι έγινε ήταν κατά λάθος ή επίτηδες και να το κολλήσουμε στη σωστή ομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου