ΜΑΘΗΜΑ 12
ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ
Τα ρέστα μας παίδεψαν αρκετά. Είναι μία δύσκολη έννοια για τα παιδιά και γι' αυτό μείναμε στα στρογγυλοποιημένα ποσά και ιδιαίτερα στα ρέστα από 1 και 2 ευρώ.
Και πώς είναι δυνατόν να τα καταλάβουμε χωρίς να παίξουμε! Ξεκινήσαμε με την παρουσίασή μας
κι αφού το είδαμε στη θεωρία περάσαμε και στην πράξη. Κάθε παιδί πήρε το πινακάκι του κι ένα - ένα σηκωνόταν στον πίνακα για να δίνει τα ρέστα που του ζητούν μέσα από τις κάρτες σαν την παρακάτω.
1. Ελέγχω αν έχω τα ίδια ευρώ πάνω και κάτω.
2. Αν δεν τα έχω παίρνω τα λεπτά και τα κάνω ευρώ.
3. Ελέγχω αν συμπληρώθηκε το ποσό μου.
4. Αν συμπληρώθηκε σταματώ και διαβάζω τα ρέστα μου. Αν δεν συμπληρώθηκε βάζω και τα ευρώ που χρειάζομαι ακόμα.
Στη συνέχεια δουλέψαμε στον διαδραστικό με διαφάνειες όπως οι παρακάτω χωρίς αριθμογραμμή και κυκλάκια για να τα φτιάξουμε μόνοι μας.
οι εικόνες και τα πλαίσια που χρησιμοποίησα για να φτιάξω τις διαφάνειες είναι από το pinterest. |
Έπειτα πήραμε τα παιχνίδια της κόρης μου, φτιάξαμε κι έναν τιμοκατάλογο κι ετοιμαστήκαμε να παίξουμε τον μπακάλη.
Ένα παιδί έκανε τον μπακάλη όπου έδινε στον πελάτη αυτό που του ζητούσε, έβρισκε στον τιμοκατάλογο την τιμή του και του έδινε τα ρέστα. Άλλο παιδί έκανε τον πελάτη όπου, για να μην ξεχνιόμαστε και για να κάνουμε μια επανάληψη στον πληθυντικό ευγενείας, έπρεπε να ζητήσει ευγενικά αυτό που το έστειλε η "μαμά" του(εγώ δηλαδή) να αγοράσει αλλά και να ελέγξει αν πήρε σωστά τα ρέστα.
Μας άρεσε τόσο πολύ αυτό το παιχνίδι που το παίζαμε δύο μέρες για να προλάβουν και όλα σχεδόν τα παιδιά να κάνουν τον μπακάλη και τον πελάτη. Μετά μπήκαμε στο βιβλίο όπου μας φάνηκαν πιο εύκολες οι ασκήσεις και στο τέλος συμπληρώσαμε τον "Τσεπάκια" μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου