Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

ΕΝΟΤΗΤΑ 5

ΜΑΘΗΜΑ 4 

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ


Σήμερα ασχοληθήκαμε με τις εποχές και τους μήνες. Επειδή χρειαζόμασταν λίγη παραπάνω δουλίτσα στους μήνες αφιερώσαμε όλη μας την ώρα στην εκμάθησή τους κι αφήσαμε για αύριο τις ασκήσεις. 
Ξεκινήσαμε με τις εποχές και τα βασικά χαρακτηριστικά της κάθε μίας. Βάλαμε στον πίνακα αντίστοιχες εικόνες και κολλήσαμε πάνω από κάθε εικόνα την εποχή που την αντιπροσωπεύει.



Έπειτα μοίρασα στα παιδιά καρτελάκια με τους μήνες (1 σε κάθε παιδί). Κάποιοι μήνες ήταν διπλά γραμμένοι, όσα και τα παιδιά, αλλά χρησιμοποίησα το δεύτερο όνομά τους για να πάρουμε έτσι αφορμή να δούμε και πώς αλλιώς λέγονται. Με το πάμε τα παιδιά στάθηκαν κάτω από την εποχή τους ανάλογα τον μήνα που κρατούσαν. Έτσι, μάθαμε ποιοι μήνες ανοίκουν σε κάθε εποχή. Γράψαμε και στον πίνακα τους μήνες για να μην τους ξεχάσουμε και είπαμε κάποιες βασικές εργασίες που γίνονται σε κάθε μήνα. Το φθινόπωρο ήταν πιο εύκολο γιατί είχε προηγηθεί το project και το θυμόμασταν καλύτερα.
Δώσαμε σημασία στον Οκτώβρη και είπαμε ότι ήταν ο μοναδικός που δεν έχει το μ. Μάθαμε και το δεύτερο όνομα των μηνών και παρατηρήσαμε ότι ο Αύγουστος είναι ο μοναδικός μήνας που έχει ένα μόνο όνομα. Πριν καθίσουμε στις θέσεις μας βάλαμε τον μήνα στη σειρά του.
Λίγο το ένα, λίγο το άλλο, πού θα πάει θα τους μάθουμε κι απ' έξω τους μήνες. 
Εδώ μπορείς να ακούσεις ένα τραγούδι για τις 4 εποχές.

 Παρακάτω μπορείς να δεις ένα βίντεο με τις εποχές και τις εργασίες που γίνονται σε αυτές για να τις θυμηθείς.
Κι εδώ μπορείς να δεις τον μύθο της Περσοφόνης για να μάθεις πώς εξηγείται η αλλαγή των εποχών μέσα από τη μυθολογία.
 Αν έχεις χρόνο μπορείς να παίξεις τον Λύκο και τις 4 εποχές από το λογισμικό του υπουργείου. Έχει πολύ ωραίες δραστηριότητες για κάθε εποχή.
http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-glossa-a-b/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου