ΜΕ ΒΑΡΚΑ ΚΑΙ ΣΩΣΙΒΙΟ
Ο δημοσιογράφος μας θύμισε ότι στο προηγούμενο μάθημα ο παππούς διάβαζε μία ιστορία στα παιδιά και τώρα πια είχε νυχτώσει. Όμως τα παιδιά δεν μπορούσαν να γυρίσουν στο σπίτι τους γιατί έβρεχε καταρρακτωδώς.
Προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση των παιδιών και να δώσουμε δικές μας λύσεις για το πώς θα γυρνούσαμε στο σπίτι μας σε μία τέτοια περίπτωση αλλά και πώς θα βοηθούσαμε το σκυλάκι που στεκόταν στη βροχή, παρατηρώντας έτσι ότι ένας καινούριος ήρωας μπαίνει στην ιστορία μας.
Προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση των παιδιών και να δώσουμε δικές μας λύσεις για το πώς θα γυρνούσαμε στο σπίτι μας σε μία τέτοια περίπτωση αλλά και πώς θα βοηθούσαμε το σκυλάκι που στεκόταν στη βροχή, παρατηρώντας έτσι ότι ένας καινούριος ήρωας μπαίνει στην ιστορία μας.
Διαβάζοντας πολλές φορές το κείμενο παρατηρήσαμε ότι πια δεν υπάρχουν χρωματιστά φουσκάκια! Κι αυτό σημαίνει ότι θα το έχουμε όλο για διάβασμα. Προσπαθώντας να το κάνουμε και πιο διασκεδαστικό ο κύριος Αντικαταστάτης μα έφερε λέξεις για να τις βάλουμε στην εικόνα του μαθήματος.
Με αυτό το μάθημα μας δόθηκε επίσης η ευκαιρία να μιλήσουμε για τα καιρικά φαινόμενα και το δελτίο καιρού. Τα χωρίσαμε σε δύο ομάδες: Αυτά που ακούμε κι αυτά που βλέπουμε.
Παρακολουθήσαμε ένα δελτίο καιρού προσπαθώντας να το καταλάβουμε
και φτιάξαμε κι ένα δικό μας παρουσιάζοντάς το με μεγάλη επιτυχία μπορώ να πω!
Είμαστε έτοιμοι τώρα να παίξουμε με το ηλεκτρονικό μας βιβλίο και τα κομμάτια του παζλ.
Από τη σελίδα "Στην τάξη" παίζουμε με το γράμμα Ωω ή το γράμμα Ββ.
Τα επόμενα παιχνίδια είναι από τη σελίδα inschool.gr. Στο πρώτο βάλε τόνο στις λέξεις που ακολουθούν.
Στο δεύτερο βρίσκουμε το λάθος γράμμα και το διορθώνουμε.
Και τέλος φτιάχνουμε την εικόνα του μαθήματος σε παζλ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου