Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

ΧΩΡΙΣ ΦΩΣ

 Αφού ο δημοσιογράφος μας θύμισε ότι στο προηγούμενο μάθημα τα παιδιά είχαν σώσει το σκυλάκι ενώ έξω από το παράθυρο έριχνε αστραπές προχωρήσαμε στο καινούριο κάνοντάς το λίγο πιο βιωματικό!
Αφού κλείσαμε φώτα, παράθυρα και κουρτίνες, μιας και στην Κρήτη σπάνια έχουμε καιρό σαν την εικόνα μας, ξαπλώσαμε στα θρανία μας και με κλειστά μάτια προσπαθήσαμε να βρούμε ποιο καιρικό φαινόμενο ακούγαμε. 
Αρχίσαμε με έναν άνεμο,
προχωρήσαμε με λίγες αστραπές και κεραυνούς,
ακολούθησε μία απαλή βροχή
και τελειώσαμε με μία δυνατή βροχή με κεραυνούς και αστραπές.
Επεξεργαστήκαμε την εικόνα μας και είδαμε αν και τα παιδιά αισθάνονται όπως εμάς και κάναμε υποθέσεις από τον τίτλο του μαθήματος. Διαβάζοντας το μάθημα μάθαμε τι έκαναν τα παιδιά χωρίς φως κι αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να πούμε τι κάνουμε κι εμείς όταν έχουμε διακοπή ρεύματος στο σπίτι μας. Διαβάσαμε και την ιστορία της γιαγιάς Φανής και είπαμε και δικές μας ιστορίες για τα καιρικά φαινόμενα.
Κάνοντας τις ασκήσεις μας ακούσαμε και το τραγούδι από τα Λάχανα και Χάχανα
Σε αυτό το μάθημα αναφέραμε και τις μονοσύλλαβες λέξεις (όχι με αυτή την ορολογία) και τον τονισμό τους. Μάθαμε ότι οι λέξεις που έχουν ένα παλαμάκι δεν έχουν τόνο. (προς το παρόν) 
Πάμε να παίξουμε με το ηλεκτρονικό μας βιβλίο και τα κομμάτια του παζλ;
Τώρα παίζουμε με τη σελίδα Στην τάξη
και με την Ξεκούρδιστη τάξη.
Τώρα προσπάθησε να βάλεις τόνο στις παρακάτω λέξεις.
Και τέλος μπορείς να φτιάξεις την εικόνα του μαθήματος σε παζλ.
Μιας και μαθαίνουμε το Φφ μπορείς, αν έχεις χρόνο να ακούσεις ένα παραμύθι για ένα φίδι τρομερό της Βαρβαρούση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου