ΜΑΘΗΜΑ 18
ΦΤΙΑΧΝΩ ΔΙΨΗΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΙΔΙΩΝ Ή ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
Μπήκαμε δειλά- δειλά στον πολλαπλασιασμό. Για να εισάγω στα παιδιά την έννοια του πολλαπλασιασμού τους ζήτησα να με βοηθήσουν να μετρήσω τα αυτοκόλλητά μου!
Τους είπα ότι μου αρέσει να τα τακτοποιώ σε καρτέλες και να φτιάχνω ίσες ομάδες. Κολλούσα τις κάρτες με τα ίδια αυτοκόλλητα στον πίνακα και μετρούσαμε πόσα είχε κάθε κάρτα. Το γράφαμε με πρόσθεση αλλά και με πολλαπλασιασμό.
Είδαμε το σημαδάκι του πολλαπλασιασμού και είπαμε ότι το διαβάζουμε φορές. Για να γράψουμε την πρόσθεσή μας με πολλαπλσιασμό μετρούσαμε πόσες φορές βλέπαμε τον ίδιο αριθμό. Μετά θέλαμε να μάθουμε να τακτοποιούμε κι εμείς τα πράγματά μας όταν είναι πολλά. Για να το μάθουμε όμως αυτό παρακολουθήσαμε την παρακάτω παρουσίαση κι ακολουθήσαμε τα βήματά της.
Όταν μας είπε το παιδάκι της παρουσίασης να δουλέψουμε όλοι μαζί ανοίξαμε καρτέλες στον διαδραστικό σαν την παρακάτω και κάθε παιδί σηκωνόταν και τη συμπλήρωνε.
Έπειτα κάθε παιδί πήρε ένα πινακάκι κι έναν μαρκαδόρο για να σβήνει και να γράφει πάνω σε αυτό.
Ακολουθώντας τις οδηγίες της παρουσίασης φτιάχναμε ίσες ομάδες με πλαστελίνη και τις γράφαμε με πρόσθεση και πολλαπλασιασμό.
Δεν δυσκολευτήκαμε πολύ. Αντίθετα μας άρεσε. Για το τέλος κρατήσαμε τις διαφάνειες όπου δουλέψαμε στον διαδραστικό και στο τετράδιο ατομικά και ομαδικά. Με διαφάνειες σαν την παρακάτω κάθε παιδί συμπλήρωνε την πρόσθεση και τον πολλαπλασιασμό στο τετράδιο του κι ακολουθούσε αυτοδιόρθωση από τον διαδραστικό όπου σηκωνόταν ένα παιδί για να τη συμπληρώσει.
Για το τέλος κρατήσαμε τον "Τσεπάκια" μας όπου συμπληρώσαμε το φύλλο του.
πηγή: topmarks.co.uk |
Δεν σταματάμε όμως εδώ! Χρειαζόμαστε κι άλλη εξάσκηση με παιχνίδι. Κάνε εξάσκηση στον πολλαπλασιασμό με μήλα
πηγή: http://inschool.gr |
πηγή: http://inschool.gr |
Διάλεξε όποιο παιχνίδι θέλεις και συμπλήρωσε τους αριθμούς που λείπουν στις αριθμογραμμές αφού βρεις τον κανόνα.
πηγή: abcya.com |
πηγή: ixl.com |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου