Παρασκευή, 25 Δεκεμβρίου 2015

ΜΑΘΗΜΑ 18

ΦΤΙΑΧΝΩ ΔΙΨΗΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΙΔΙΩΝ Ή ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

Μπήκαμε δειλά- δειλά στον πολλαπλασιασμό. Θυμηθήκαμε τις λέξεις φορές αλλά είπαμε ότι επειδή είμαστε μεγάλοι πια δεν θα γράφουμε φορές αλλά το σύμβολο του πολλαπλασιασμού Χ. Για να θυμηθούμε καλύτερα χρησιμοποίησα κάρτες σαν αυτές που έχει το μάθημά μας.
Κόλησα στον πίνακα τις κάρτες και ζήτησα από τα παιδιά να που μετρήσουν τα σχέδια που είχε πάνω της η κάθε κάρτα.


Γράψαμε την πρόσθεση και μετά μετρήσαμε πόσες φορές βλέπαμε τον ίδιο αριθμό. Έτσι μας βγήκε και ο πολλαπλασιασμός. Δεν δυσκολευτήκαμε πολύ. Αντίθετα μας άρεσε. Δυσκολευτήκαμε λίγο στο να βρούμε το αποτέλεσμα ειδικά όταν ο ριθμός που επαναλαμβανόταν ήταν μεγάλος. Χρειαζόμαστε λοιπόν εξάσκηση και πώς θα την κάνουμε; Μα με τι άλλο; Με παιχνίδι. 
Βρες τον αριθμό που λείπει ανεβαίνοντας 2-2.
http://www.ictgames.com/fairyfog2s_v2.html
 Εδώ βρες τον αριθμό που λείπει ανεβαίνοντας 5-5.
http://www.ictgames.com/fairyfog5s_v2.html
 Κι εδώ 10-10.
http://www.ictgames.com/fairyfog10s_v2.html
 Βρες πόσα είναι όλα τα ψάρια. Αν θέλεις μπορείς να αλλάξεις τις ρυθμίσεις και να το κάνεις ευκολότερο ή δυσκολότερο!
http://www.softschools.com/countg.jsp
 Διάλεξε το επίπεδο δυσκολίας και βοήθησε τη Μόλυ να φορτώσει την καμήλα της.

http://www.bbc.co.uk/bitesize/ks1/maths/multiplication/play/popup.shtml
Κι εδώ παίζουμε με τα υπέροχα παιχνίδια της Πολύχρωμης τάξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου