Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

ΕΝΟΤΗΤΑ 8

ΜΑΘΗΜΑ 3

ΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΡΗΜΑ ΕΙΜΑΙ

Για να μπορέσουμε να μάθουμε το βοηθητικό ρήμα είμαι και να το κλίνουμε έπρεπε να μάθουμε πρώτα τα πρόσωπα.
Με βοήθεια την παρακάτω παρουσίαση μάθαμε πρώτα τα πρόσωπα και μετά την κλίση του είμαι. Παίξαμε με τα παιχνίδια της και κάναμε εξάσκηση.
Μπορείς να παρακολουθήσεις και το παρακάτω βίντεο για να τα θυμηθείς
ή να ανοίξεις τα κουτάκια.
πηγή: wordwall.net
Συμπληρώσαμε τα πινακάκια και τις ασκήσεις μας και για το τέλος κρατήσαμε τον "Εξυπνούλη" μας.

Είμαστε έτοιμοι για παιχνίδι! Πρώτα θα παίξουμε με τα πρόσωπα.
πηγή: wordwall.net

πηγή: learningapps.org

Τώρα παίζουμε με το ρήμα είμαι. Βάλε τα πρόσωπα που του ταιριάζουν.



πηγή παιχνιδιών: wordwall.net

Ταίριαξε τη σωστή εικόνα.
πηγή: wordwall.net

πηγή: learningapps.org
Βάζουμε στη σειρά το ρήμα είμαι και το κλίνουμε!
πηγή: learningapps.org

πηγή: wordwall.net
Ας παίξουμε ένα παιχνίδι μνήμης με το ρήμα είμαι και τα πρόσωπα.
πηγή: wordwall.net
Συμπληρώνουμε τις προτάσεις με το ρήμα είμαι στο σωστό τύπο.


πηγή παιχνιδιών: wordwall.net



πηγή παιχνιδιών: learningapps.org

πηγή: learningapps.org
Σχηματίζω προτάσεις βάζοντας τις λέξεις στη σωστή σειρά.



πηγή: wordwall.net
Και για το τέλος δύο πολύ ωραία παιχνίδια  από τη σελίδα Στην τάξη.
Για να παίξεις περισσότερα παιχνίδια με το ρήμα είμαι πάτα εδώ και δεις αυτά που παίξαμε πέρσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου