ΕΝΟΤΗΤΑ 8
ΜΑΘΗΜΑ 4
Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΚΟΡΝΤΕΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΠΑ
Δίκαια πιστεύω λέγεται ότι η ελληνική γλώσσα είναι μία από τις δυσκολότερες γλώσσες του κόσμου αφού κάποιες λέξεις είναι σκέτοι γλωσσοδέτες. Ασχοληθήκαμε λοιπόν περισσότερο με τα διπλά και τριπλά σύμφωνα που συναντάμε σε κάποιες λεξούλες και μας δυσκολεύουν.
Αυτό που είπα στα παιδάκια μου είναι να λένε την λέξη αργά, να κλείνουν τα μάτια και να βλέπουν τα γράμματα να εμφανίζονται ένα- ένα καθώς τα λένε.
Αφού κάναμε εξάσκηση στην ανάγνωση του κειμένου με όλες τις κάρτες δραστηριοτήτων μας προχωρήσαμε στην εξάσκηση των συμγωνικών συμπλεγμάτων. Τα απομονώσαμε, τα χρωματίσαμε, βρήκαμε κι άλλες λέξεις που τα περιέχουν και κάναμε την παρακάτω δραστηριότητα.
Φτιάξαμε παζλ λέξεων με συμπλέγματα συμφώνων. Ξεχνώντας για λίγο τους κανόνες συλλαβισμού έκοψα τις λέξεις σε σημεία όπου τα παιδιά έπρεπε να δώσουν προσοχή και τις έφτιαξα σε παζλ. Κάθε παιδί πήρε ένα σετ παζλ όπου έπρεπε να συναρμολογήσει τις λέξεις του και μετά να τις κολλήσει.
Πάμε να κάνουμε εξάσκηση παίζοντας;
Φτιάξαμε παζλ λέξεων με συμπλέγματα συμφώνων. Ξεχνώντας για λίγο τους κανόνες συλλαβισμού έκοψα τις λέξεις σε σημεία όπου τα παιδιά έπρεπε να δώσουν προσοχή και τις έφτιαξα σε παζλ. Κάθε παιδί πήρε ένα σετ παζλ όπου έπρεπε να συναρμολογήσει τις λέξεις του και μετά να τις κολλήσει.
Πάμε να κάνουμε εξάσκηση παίζοντας;
Κάνε μαθήματα ποδηλάτου με τον Ντροπαλό βρίσκοντας τις σωστές λέξεις.
πηγή: jele.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου