ΜΑΘΗΜΑ 18
ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 10- ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ
Στις προσθέσεις μέχρι το 5 ήμασταν μια χαρά γιατί μπορούσαμε να βάζουμε τον έναν αριθμό στο ένα χέρι και τον άλλο στο άλλο μας χέρι. Όταν φτάσαμε όμως στις προσθέσεις μέχρι το 10 τα παιδιά δυσκολεύονταν να βάλουν το 7+2 στα χέρια τους γιατί όπως μου έλεγαν δεν είχαν τόσα δάχτυλα.
Με μία ιδέα από τη σελίδα teacherspayteachers φτιάξαμε με τα παιδιά τα δάχτυλά μας σε χαρτόνι για να μεταφέρουμε εκεί τις προσθέσεις και δουλέψαμε μαζί με αυτά.
Κλείναμε όλα τα δάχτυλα κι ανοίγαμε κάθε φορά αυτά που χρειαζόμασταν. Έπειτα προχωρήσαμε στον διαδραστικό λύνοντας προσθέσεις με εικόνες όπως την παρακάτω
και τα παιδιά στο αντίστοιχο φύλλο εργασίας τους. Κάποια παιδιά όμως κατάλαβαν περισσότερο την αριθμογραμμή. Δουλέψαμε όπως το φασολάκι στο παρακάτω βίντεο με τη δική μας αριθμογραμμή και στον διαδραστικό.
Κι επειδή έχουμε και μαθητές οπτικοακουστικού τύπου μπορεί να τους βοηθήσει το παρακάτω βίντεο όπου βλέπουμε και την αντιμεταθετική ιδιότητα της πρόσθεσης.
Όπως και να' χει δείχνουμε στα παιδιά διάφορες τεχνικές κι εκείνα υιοθετούν αυτή που τους ταιριάζει και καταλαβαίνουν καλύτερα.
Δουλέψαμε την πρόσθεση με 2 και τρεις προσθετέους και είδαμε ξανά λίγο το συμπλήρωμα με την παρακάτω εφαρμογή.
πηγή: ictgames.com
Επειδή υπάρχουν πολλά παιχνίδια με προσθέσεις μέχρι το 10 θα αναρτηθούν εδώ μερικά ενώ τα υπόλοιπα θα τα βάλω στις ετικέτες δεξιά με τίτλο Παιχνίδια πρόσθεσης μέχρι το 10. Μπορείς να επιλέξεις από όπου θέλεις.
Ας αρχίσουμε με τη σελίδα inschool.gr όπου βρίσκουμε το αποτέλεσμα των προσθέσεων.
Μπορείς να βρεις τις προσθέσεις στον πίνακα;
πηγή: math.cilenia.com
Βρες πόσο κάνουν κι αυτές οι προσθέσεις.
πηγή: cdn.oxfordowl.co.uk
Τέλος μπορείς να παίξεις με τις προσθέσεις στη αριθμογραμμή. Μέτρα τα πηδήματα στην αριθμογραμμή και στόχευσε το φρούτο με τη σωστή πρόσθεση.
πηγή: sheppardsoftware.com
Για περισσότερα παιχνίδια πήγαινε όπως είπαμε στις ετικέτες δεξιά.
Με μία ιδέα από τη σελίδα teacherspayteachers φτιάξαμε με τα παιδιά τα δάχτυλά μας σε χαρτόνι για να μεταφέρουμε εκεί τις προσθέσεις και δουλέψαμε μαζί με αυτά.
και τα παιδιά στο αντίστοιχο φύλλο εργασίας τους. Κάποια παιδιά όμως κατάλαβαν περισσότερο την αριθμογραμμή. Δουλέψαμε όπως το φασολάκι στο παρακάτω βίντεο με τη δική μας αριθμογραμμή και στον διαδραστικό.
Δουλέψαμε την πρόσθεση με 2 και τρεις προσθετέους και είδαμε ξανά λίγο το συμπλήρωμα με την παρακάτω εφαρμογή.
πηγή: ictgames.com |
πηγή: math.cilenia.com |
πηγή: cdn.oxfordowl.co.uk |
πηγή: sheppardsoftware.com |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου