ΜΥΤΗ ΣΑΝ ΣΑΛΑΜΙ
Αφού είχαμε ήδη μάθει το γράμμα Μμ στην πρώτη ενότητα προχωρήσαμε αμέσως στο κείμενο όπου είδαμε τον Καραγκιόζη και τον Μορφονιό πίσω από το πανί του θεάτρου σκιών.
Με αφορμή το κείμενο μας δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε για την περίπτωση που κάποιος μας κοροϊδεύει ή μας ειρωνεύεται και πώς εμείς αντιδρούμε και πώς αισθανόμαστε. Τονίσαμε επίσης πως τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάποιου μπορεί να είναι και τα ταλέντα του. Έτσι, σκεφτήκαμε τι μπορεί να κάνει ο Μορφονιός με τη μεγάλη μύτη του που δεν μπορούν οι άλλοι. Σκεφτήκαμε το ίδιο και για τους άλλους ήρωες του θεάτρου σκιών, όπως τον Καραγκιόζη με το μεγάλο του χέρι ή το Χατζηαβάτη με τη δυνατή φωνή του.
Μιλήσαμε επίσης για τις παρομοιώσεις χωρίς να αναφερθούμε σε ορολογίες αλλά λέγοντας ότι φτιάχνονται με το σαν όταν θέλουμε να πούμε για δύο πράγματα που έχουν ίδιο χαρακτηριστικό. Για να το καταλάβουμε καλύτερα φτιάξαμε δικές μας με τη βοήθεια της παρακάτω παρουσίασης.
Ακούσαμε το τραγούδι από τα Λάχανα και Χάχανα
και κάναμε χωρίς δυσκολία τις ασκήσεις μας. Πάμε να παίξουμε κι εδώ με το ηλεκτρονικό βιβλίο και τα κομμάτια του παζλ από το μάθημά μας.
Τώρα ας παίξουμε με τη σελίδα Στην τάξη.
Τα παρακάτω παιχνίδια είναι από τη σελίδα inschool.gr. Στο πρώτο προσπάθησε να βρεις ποια λέξη δείχνει η εικόνα.
Στο δεύτερο γράψε τις λέξεις με μεγάλα γράμματα.
Σε αυτό βάλε τόνους στις λέξεις.
Με αφορμή το κείμενο μας δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε για την περίπτωση που κάποιος μας κοροϊδεύει ή μας ειρωνεύεται και πώς εμείς αντιδρούμε και πώς αισθανόμαστε. Τονίσαμε επίσης πως τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάποιου μπορεί να είναι και τα ταλέντα του. Έτσι, σκεφτήκαμε τι μπορεί να κάνει ο Μορφονιός με τη μεγάλη μύτη του που δεν μπορούν οι άλλοι. Σκεφτήκαμε το ίδιο και για τους άλλους ήρωες του θεάτρου σκιών, όπως τον Καραγκιόζη με το μεγάλο του χέρι ή το Χατζηαβάτη με τη δυνατή φωνή του.
Τα παρακάτω παιχνίδια είναι από τη σελίδα inschool.gr. Στο πρώτο προσπάθησε να βρεις ποια λέξη δείχνει η εικόνα.
Στο δεύτερο γράψε τις λέξεις με μεγάλα γράμματα.
Σε αυτό βάλε τόνους στις λέξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου