ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΙ ΑΦΑΙΡΕΣΗ
ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ! (2)
Μετά τα δύο κολπάκια με τις στρογγυλές δεκάδες ασχοληθήκαμε με την πρόσθεση και την αφαίρεση πρώτα οριζόντια κι έπειτα κάθετα τόσο διψήφιου με μονοψήφιο όσο και διψήφιου με διψήφιο.
Ξεκινήσαμε με τις οριζόντιες πράξεις όπου αφού αναγνωρίζαμε πρώτα τη θέση των ψηφίων προσθέταμε ή αφαιρούσαμε μονάδες με μονάδες και δεκάδες με δεκάδες. Δώσαμε μεγάλη σημασία στο να γράφουμε τους αριθμούς στη σωστή θέση αλλά κι από πού ξεκινάμε. Στην κάθετη πρόσθεση κι αφαίρεση επιμείναμε περισσότερο γιατί θα τη χρησιμοποιούμε περισσότερο καθ' όλη τη χρονιά. Μάθαμε τα βήματα με την παρακάτω παρουσίαση
και τα παιδιά έκαναν ταυτόχρονα εξάσκηση στα τετραγωνάκια τους. Έπειτα δουλέψαμε στον διαδραστικό με διαφάνειες παγωτών όπως η παρακάτω.
Διαλέξαμε παγωτά ξυλάκια γιατί μας βοηθούν οι δυο στήλες που έχουν στη μέση για να γράψουμε τους αριθμούς στη σωστή θέση. Είπαμε πολλές φορές ότι γράφουμε τις μονάδες με τις μονάδες και τις δεκάδες με τις δεκάδες. Ξεκαθαρίσαμε ότι ξεκινάμε πάντα από τις μονάδες και πάντα από πάνω προς τα κάτω. Αφού του πήραμε τον αέρα προχωρήσαμε και στα τετράδιά μας. Στο τέλος συμπληρώσαμε τα "Τσεπάκια" μας!
Πάμε να παίξουμε κι από εδώ πολλά παιχνίδια;Ξεκινάμε με προσθέσεις διψήφιου με μονοψήφιου.
|
πηγή: interactive.onlinemathlearning.com |
Κι αφαίρεση διψήφιου με μονοψήφιο.
|
πηγή: interactive.onlinemathlearning.com |
Κι εδώ παίζουμε και με τις δύο πράξεις μαζί.
Τώρα παίζουμε με πρόσθεση διψήφιων.
|
πηγή: jele.gr |
|
πηγή: math-play.com |
|
Πηγή παιχνιδιών: wordwall.net
|
Σε αυτό το παιχνίδι διάλεξε το επίπεδο 4 ή 6 για να το παίξεις.Διάλεξε παιχνίδι και παίξε με τις αφαιρέσεις. |
Πηγή: jele.gr
|
Διάλεξε το επίπεδο 4 ή 6 για να παίξεις το παρακάτω παιχνίδι.
|
Πηγή: wordwall.net
|
Και για το τέλος ένα φύλλο εργασίας πρόσθεσης κι αφαίρεσης μαζί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου