Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΗΣ (1)
ΣΕΛΙΔΕΣ 10-11

Τώρα που μάθαμε τις παρεούλες πα και πι μπορούσαμε να μπούμε στο βιβλίο μας. Παρατηρήσαμε την εικόνα και διατυπώσαμε υποθέσεις. 
Πού βρίσκονται τα παιδιά; Τι κάνει ο Άρης; Τι κάνει η Μαρίνα; Γιατί βρίσκονται εκεί; κ.α.
Βγάλαμε τα καρτελάκια μας και βρήκαμε το πα. Παρατηρήσαμε πού βρίσκεται το πα στην εικόνα και ανακαλύψαμε ότι το φωνάζει η πάπια. Κάναμε το ίδιο με το πι και ανακαλύψαμε ότι το φωνάζει το παπί. Έτσι συνδυάσαμε το πα με την πάπια και το πι με το παπί.
Διαβάσαμε το κείμενο πάρα πολλές φορές, ομαδικά κι ατομικά, και γράψαμε σε ένα χαρτί την ιστορία του για να τη συνεχίζουμε κάθε φορά.
Έπειτα παίξαμε ένα παιχνίδι που το ονομάσαμε χορωδία. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και η κάθε ομάδα έπρεπε να λέει την παρεούλα που έδειχνε το αριστερό μου χέρι όταν σηκωνόταν και η άλλη ομάδα την παρεούλα που έδειχνε το δεξί μου χέρι αντίστοιχα. Με το δικό μου ρυθμό φωνάζαμε πα πι πολλές φορές ώσπου ένα παιδί φώναξε: Μα κυρία, τόση ώρα λέμε παπί!
Ένα παπί εμφανίστηκε στην τάξη μας και παίξαμε με τα καρτελάκια μας. Φτιάξαμε κι εμείς τη λέξη παπί. Στη συνέχεια αναποδογυρίσαμε τις παρεούλες και βρήκαμε μία καινούρια λέξη, πίπα. Βγάλαμε και το ι, βάλαμε στη θέση του ένα α και φτιάξαμε και τη λέξη παπά.
Εδώ μπορείς να παίξεις κι άλλα παιχνίδια με αυτά που μάθαμε. Πρώτα θα πάμε Στην τάξη και θα διαλέξουμε όποια δραστηριότητα μας αρέσει. Διάλεξε μόνο το παιχνίδι που γράφει με κόκκινα γράμματα πα, πι, όπως αυτό που βλέπεις στην εικόνα.
Πάμε λίγο και στην Ξεκούρδιστη Τάξη για να παίξουμε με το πα και το πι.
Και τέλος δεν ξεχνάμε να επισκεφτούμε το ηλεκτρονικό μας βιβλίο, να βρούμε την εικόνα του μαθήματος και να πατήσουμε τα κομμάτια του παζλ για να παίξουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου