ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ 1 ΚΑΙ ΤΟΥ 2
Μπήκαμε και στα ζευγαράκια! Ένα δύσκολο κομμάτι που προσπαθώ να το κάνω όσο πιο παραστατικά γίνεται για να το καταλάβουν τα παιδιά.
Έτσι, αρχικά μιλήσαμε για το τι είναι ζευγάρι και κάναμε παραδείγματα με τα δαχτυλάκια μας. Στη συνέχεια μέσα από την παρακάτω παρουσίαση προσπαθήσαμε να βρούμε και να καταλάβουμε πώς φτιάχνουμε τα ζευγαράκια του 1.
Πριν δούμε τα ζευγαράκια του 2 έδωσα στα παιδιά ένα ταμπλό. Είπαμε ότι οι κόκκινοι κύκλοι είναι τα καλάθια μας ενώ στον μπλε κύκλο γράφουμε τον αριθμό που θέλουμε να βρούμε τα ζευγαράκια του. Αντί για λεμόνια έδωσα στα παιδιά μακαρόνια και προσπαθήσαμε να βρούμε μόνοι μας ζευγαράκια του 2. Δεν τα πήγαμε καθόλου άσχημα!
Για να τα θυμόμαστε καλύτερα είπαμε ότι πολλά τα αναποδογυρίζουμε (αντιμεταθετική ιδιότητα πρόσθεσης) και φτιάχνουμε ένα καινούριο. Επαληθεύσαμε τα ζευγαράκια μας από την υπόλοιπη παρουσίαση.
Έπειτα, ανακατέψαμε τα ζευγαράκια του 1 και του 2 (και κάποια άλλα) κι ετοιμαστήκαμε να τα βάλουμε στα σωστά σπιτάκια τους.
Φτιάξαμε το σπιτάκι του 1
και του 2.
Στη συνέχεια ακούσαμε ξανά, πιο προσεκτικά, το τραγούδι του 2 για να ανακαλύψουμε πιο ζευγαράκι λέει μέσα.
Δουλέψαμε με τα δαχτυλάκια μας λέγοντας έναν αριθμό στο ένα χεράκι κι έναν στο άλλο για να τα κάνουμε ζευγάρια και να βρούμε πόσα είναι όλα μαζί. Για το συμπλήρωμα πήρα ένα κουτί που τρώει μολύβια! Αφού μαθαίνουμε τα ζευγαράκια του 1 και του 2 πήρα αντίστοιχα μολύβια. Κάποια τα έκρυβα στο κουτί ενώ τα υπόλοιπα τα έδειχνα στα παιδιά. Εκείνα έπρεπε να βρουν πόσα είχα κρύψει μέσα στο κουτί (δηλαδή το ζευγαράκι) αν ήθελαν να σώσουν τα μολύβια και να μην τα φάει το κουτί.
Για περισσότερη εξάσκηση μπορείς να παίξεις με το παρακάτω παιχνίδι από την "Ξεκούρδιστη τάξη" διαλέγοντας τον αριθμό 2.
Έτσι, αρχικά μιλήσαμε για το τι είναι ζευγάρι και κάναμε παραδείγματα με τα δαχτυλάκια μας. Στη συνέχεια μέσα από την παρακάτω παρουσίαση προσπαθήσαμε να βρούμε και να καταλάβουμε πώς φτιάχνουμε τα ζευγαράκια του 1.
Για να τα θυμόμαστε καλύτερα είπαμε ότι πολλά τα αναποδογυρίζουμε (αντιμεταθετική ιδιότητα πρόσθεσης) και φτιάχνουμε ένα καινούριο. Επαληθεύσαμε τα ζευγαράκια μας από την υπόλοιπη παρουσίαση.
Έπειτα, ανακατέψαμε τα ζευγαράκια του 1 και του 2 (και κάποια άλλα) κι ετοιμαστήκαμε να τα βάλουμε στα σωστά σπιτάκια τους.
Φτιάξαμε το σπιτάκι του 1
και του 2.
Στη συνέχεια ακούσαμε ξανά, πιο προσεκτικά, το τραγούδι του 2 για να ανακαλύψουμε πιο ζευγαράκι λέει μέσα.
Για περισσότερη εξάσκηση μπορείς να παίξεις με το παρακάτω παιχνίδι από την "Ξεκούρδιστη τάξη" διαλέγοντας τον αριθμό 2.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου