Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 2
Μετά το 0 και το 1 γνωρίσαμε το 2. Αυτό το 2 μας δυσκόλεψε λίγο στο γράψιμο γιατί έχει ένα μεγάλο κεφάλι. Το γράψαμε και με ανοιχτό κεφαλάκι και με κλειστό κι άφησα τα παιδιά να αποφασίσουν πιο τους βολεύει.
Όσα το έγραφαν με ανοιχτό κεφαλάκι τους έλεγα ότι κάνουμε μισή καρδούλα με μία βάση κι αυτό κάπως βοήθησε. Πριν μάθουμε να το γράφουμε ακούσαμε τα Ζουζούνια να μας το τραγουδούν κι εμείς φυσικά για άλλη μια φορά το χορέψαμε δείχνοντας με τις κινήσεις μας αυτά που μας έλεγε το τραγούδι.
Βρήκαμε κι άλλα πράγματα που υπάρχουν σε ζευγαράκια και μάθαμε να το γράφουμε. Πάτα την εικόνα και τον αριθμό 2 κι ακολούθα το μαγικό μολύβι.
Για να το θυμόμαστε φτιάξαμε κι ένα ποιηματάκι:
Μισό κυκλάκι
και πόδι μεγάλο
φτιάχνω μια βάση
το δύο να βάλω!
Τώρα βοήθησε την Παρατηρητική να ψάξει τα χελωνάκια της στο δάσος.
πηγή: jele.gr
Από τη σελίδα inschool.gr μετράμε γραμματάκια και πατάμε τον αντίστοιχο αριθμό.
Και για επανάληψη μέτρα τα κεράκια στην τούρτα και πάτα τον σωστό αριθμό.
πηγή: resources.hwb.wales.gov.uk
Όσα το έγραφαν με ανοιχτό κεφαλάκι τους έλεγα ότι κάνουμε μισή καρδούλα με μία βάση κι αυτό κάπως βοήθησε. Πριν μάθουμε να το γράφουμε ακούσαμε τα Ζουζούνια να μας το τραγουδούν κι εμείς φυσικά για άλλη μια φορά το χορέψαμε δείχνοντας με τις κινήσεις μας αυτά που μας έλεγε το τραγούδι.
Για να το θυμόμαστε φτιάξαμε κι ένα ποιηματάκι:
Μισό κυκλάκι
και πόδι μεγάλο
φτιάχνω μια βάση
το δύο να βάλω!
Τώρα βοήθησε την Παρατηρητική να ψάξει τα χελωνάκια της στο δάσος.πηγή: jele.gr |
Και για επανάληψη μέτρα τα κεράκια στην τούρτα και πάτα τον σωστό αριθμό.
πηγή: resources.hwb.wales.gov.uk |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου